انصراف شهروند از ادامه بازی های لیگ برتر

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، سرپرست تیم فوتسال شهروند ساری از انصراف تیمش از ادامه حضور در لیگ برتر فوتسال اطلاع داد.

انصراف شهروند از ادامه بازی های لیگ برتر

به گزارش خبرنگار گروه استان های وبلاگ تکنولوپ از ساری،سعید خیراندیش سرپرست تیم فوتسال شهروند ساری با بیان اتصراف این تیم از ادامه بازی های لیگ برتر، گفت: شرایط مان از نظر اقتصادی بسیار بغرنج است و نه تنها تا به امروز کمکی به ما نشده حتی چوب لای چرخ مان گذاشته اند.

او اضافه نمود: آقای نجاریان سال جاری صرفاً برای حفظ سهمیه استان و با توجه به قول های داده شده از سوی بعضی مسئولان حاضر شده به تیمداری ادامه دهد، اما هیچ یک از وعده ها تا به امروز عملی نشده و این اتفاق کار ما را بسیار سخت کرد.

سرپرست شهروند ساری در ادامه با بیان اینکه تمرینات این تیم تعطیل شده است، گفت: برای تأمین هزینه های سفر های خارج از خانه، بازی های خانگی، تمرینات و سایر هزینه های جاری تیم تا به امروز دچار مسائل شدیدی بوده ایم و با مشقت فراوان خود برای حضور در میدان مسابقات آماده می کردیم.

او در مورد بسته بودن پنجره جابجایی باشگاه شهروند ساری نیز اضافه نمود: فکر می کنم دیگر تمام طرفداران مان می دانند علت بسته شدن پنجره جابجایی مان چیست و اینکه این موضوع ماههاست به مسائل ما اضافه نموده شده است. با اینکه تمایل به جذب چند بازیکن خوب برای تقویت تیم داشتیم، اما این موضوع هم گریبان مان را گرفت.

خیراندیش گفت: با بی مهری هایی که شده دیگر انرژی و انگیزه ای نمانده و تصمیم گرفتیم از ادامه حضور در لیگ برتر انصراف دهیم.

س

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "انصراف شهروند از ادامه بازی های لیگ برتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انصراف شهروند از ادامه بازی های لیگ برتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید