اگه هوش موقعیت دارید، بگویید که چه کسی در این تصادف جان سالم به در برده است؟

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، پس آزمون شناسایی نجات یافته از تصادف را در 5 ثانیه تجزیه و تحلیل و آن را حل کنید. تا کنون تنها 25 درصد از شرکت نمایندگان این تصویر توانسته اند در زمان محدود 5 ثانیه ای آن را رمزگشایی نمایند.

اگه هوش موقعیت دارید، بگویید که چه کسی در این تصادف جان سالم به در برده است؟

سوال اساسی آزمون شناسایی نجات یافته از تصادف از شما می خواهد که در عرض 5 ثانیه تشخیص دهید که چه کسی از این تصادفی که در این عکس به تصویر کشیده شده است، نجات پیدا نموده است.

پس آزمون شناسایی شخص نجات یافته از تصادف را در 5 ثانیه تجزیه و تحلیل و آن را حل کنید. تا کنون تنها 25 درصد از شرکت نمایندگان این تصویر توانسته اند در زمان محدود 5 ثانیه ای آن را رمزگشایی نمایند.

شما با درگیر کردن فکر می توانید، یک تمرین ورزشی خوب برای فکر خود داشته باشید. اگر علاقمند به حل سوالات تصویری چالشی برای بالا بردن توانائی های شناختی خود هستید، آزمون شناسایی نجات یافته از تصادف را از دست ندهید.

همان طور که اشاره شد امروز شما می توانید یک معمای تصویری را حل کنید که فقط 25 درصد از مردم آن را حل کردند، آیا شما هم یکی از آن ها هستید؟ کوشش خود را انجام دهید.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی نجات یافته از تصادف

آیا آزمون شناسایی نجات یافته از تصادف را رمزگشایی کردید؟ اگر هنوز در پی حل آزمون شناسایی نجات یافته از تصادف هستید، می توانید زمان بیشتری را صرف آنالیز تصویر کنید. فقط باید به اتومبیل ها خوب دقت کنید!

.

.

.

.

اگر تا اینجا پیش رفتید، شما را تحسین می کنیم! ثابت ترین و مصمم ترین افراد توانستند پاسخ معما را پیدا نمایند. پاسخ با کیسه هوای اتومبیل علامتگذاری شده ارتباط دارد. به اتومبیل و کیسه هوای آن که آسیب زیادی ندیده و کیسه هوای آن به درستی باز شده است دقت کنید. این مرد از تصادف نجات پیدا نموده است. فقط افراد تیزبین در عرض چند ثانیه آن را فهمیدند آیا شما به موقع آن را دیدید؟

منبع: چشمک

منبع: فرادید

به "اگه هوش موقعیت دارید، بگویید که چه کسی در این تصادف جان سالم به در برده است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اگه هوش موقعیت دارید، بگویید که چه کسی در این تصادف جان سالم به در برده است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید