ریلز اینستاگرام با قابلیت های تازه ای از راه می رسد

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، دیجیاتو نوشت: اینستاگرام برای جذب تولیدکنندگان محتوا، قابلیت ها و ابزارهایی را به بخش Reels اضافه نموده است تا رقابت جدی تری با تیک تاک داشته باشد.

ریلز اینستاگرام با قابلیت های تازه ای از راه می رسد

اینستاگرام امروز از چند قابلیت تازه برای بخش Reels رونمایی کرد تا رقابت با تیک تاک را افزایش دهد. این قابلیت ها شامل روش های تازه ویرایش ویدیو و پیداکردن محتواهای داغ هستند و می خواهند به افزایش جذابیت این بخش یاری نمایند.

بزرگ ترین تغییر در بخش ریلز اینستاگرام به بحث ویرایش ویدیو مربوط می گردد. کاربران اکنون می توانند ویدیوهای خود را دستکاری نمایند و در همان صفحه به آن صدا، استیکر و متن اضافه نمایند. تصاویری که از این ویژگی تازه منتشر شده اند، امکانی برای ویرایش خط زمانی ویدیوها را نشان می دهند که شبیه به قابلیتی در تیک تاک است.

یکی از ویژگی های تیک تاک که باعث شد پلتفرم جذابی برای فراوری محتوا باشد، دسترسی سریع به ترندها و چالش ها بود تا فراورینمایندگان محتوا بتوانند محتوایی شبیه آن ها را فراوری نمایند. حالا اینستاگرام هم به روشی تازه برای یافتن این ویدیوها مجهز شده است. کاربران اکنون به صفحه تازهی دسترسی پیدا می نمایند که هشتگ ها و آهنگ های داغ در اینستاگرام را نشان می دهد.

اینستاگرام در پی جذب فراورینمایندگان محتوا برای بخش Reels است

به علاوه، می توان دید که چه تعداد ویدیو از یک آهنگ خاص استفاده نموده اند و البته این امکان برای کاربران فراهم شده است تا آهنگ ویدیوها را برای استفاده های بعدی خود ذخیره نموده یا آن ها را به طور مستقیم به ویدیوهای خود اضافه نمایند.

در این آپدیت از ابزارهایی برای تحلیل عملکرد محتواها و تعامل با مخاطبان هم رونمایی شده است. یکی از این ابزارهای تحلیلی نشان می دهد که کاربران مجموعاً چقدر زمان را صرف تماشای یک Reel نموده اند. این اطلاعات شامل بازپخش ها و میانگین زمان تماشای محتواها می گردد. بعلاوه اگر کاربری شما را به وسیله یک ویدیوی Reel دنبال کند، این موضوع به اطلاعتان خواهد رسید.

اینستاگرام و تیک تاک همیشه با چالش جلب رضایت فراورینمایندگان محتوا در بحث درآمدزایی روبه رو بوده اند. یکی از راهکارها برای حل این مشکل، ارائه قابلیت حمایت مالی از سمت هواداران بود که به وسیله هر دو پلتفرم اجرا شد. حالا در به روزرسانی های امروز اینستاگرام ویژگی تازهی به این شبکه اجتماعی اضافه شده است که به فراورینمایندگان محتوا اجازه می دهد تا ببینند کدام کاربران از آن ها حمایت مالی نموده اند تا شاید به نحوی بتوانند از آن ها سپاس گزاری نمایند.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "ریلز اینستاگرام با قابلیت های تازه ای از راه می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ریلز اینستاگرام با قابلیت های تازه ای از راه می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید