شکایت 2 زن نپالی از دیپلمات سعودی به اتهام تجاوز

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، پلیس هند از شکایت دو زن نپالی از یک دیپلمات سعودی به اتهام تجاوز به آنها در یک آپارتمان در حومه پایتخت هندوستان اطلاع داد.

شکایت 2 زن نپالی از دیپلمات سعودی به اتهام تجاوز

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ تکنولوپ، پلیس هند خاطرنشان کرد دو خدمتکار زن نپالی از یک دیپلمات سعودی به اتهام شکنجه و تجاوز به آنها در آپارتمانی در حومه دهلی نو شکایت نموده اند.

یک مسئول پلیس هند گفت این دو زن 30 و 50 ساله شکایتنامه ای تنظیم نموده اند مبنی بر این که این دیپلمات سعودی آنها را در خانه خود زندانی و چندین بار به آنها تجاوز نموده است.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از دهلی نو، وی اضافه نمود پس از آن که سومین خدمتکار زن خانه این دیپلمات در شهر گورگائون (Gurgaon) در حومه دهلی نو یک سازمان غیردولتی را باخبر کرد، گروهی از نیروهای پلیس شامگاه دوشنبه این دو زن را نجات دادند.

این مسئول پلیس گفت: در پی شکایت این دو زن، تحقیقات در خصوص تجاوز، شکنجه و زندانی شدن آنها شروع شده است. آنها همچنین ادعا نموده اند که مهمانان این دیپلمات نیز به آنها تجاوز نموده اند. به همین دلیل تحقیقات در خصوص تجاوز گروهی به این دو زن نیز شروع شده است.

پلیس باید پیش از ادامه تحقیقات خود تعیین کند که آیا این دیپلمات از مصونیت دیپلماتیک برخوردار است یا خیر. یک سخنگوی وزارت امور خارجه هند گفت گزارش دقیق این شکایت از پلیس درخواست شده است.

یکی از این زنان به شبکه تلویزیونی ان.دی.تی.وی. گفت که آنها به مدت حدود چهار ماه در این آپارتمان زندانی بودند.

این زن گفت : آنها ما را زندانی و به ما تجاوز کردند. ما چیزی برای خوردن نداشتیم. وقتی که می خواستیم فرار کنیم، ما را کتک زدند.

پ

منبع: تسنیم

به "شکایت 2 زن نپالی از دیپلمات سعودی به اتهام تجاوز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکایت 2 زن نپالی از دیپلمات سعودی به اتهام تجاوز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید