طرز تهیه ساندویچ مرغ با پنیر پنج ستاره آمل ؛ یک لقمه کلاسیک و خوشمزه

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، همه ما عاشق خوردن ساندویچ هستیم؛ فرقی ندارد وعده صبحانه باشد یا تنها برای سیر کردن گرسنگی شبانه، ساندویچ همواره به داد ما می رسد. اگر هوس خوردن یک ساندویچ مرغ با پنیر خوشمزه نموده اید، بهتر است به جای سفارش از بیرون، خودتان دست به کار شوید تا هم زودتر آماده گردد و هم هزینه کمتری برایتان داشته باشد.

طرز تهیه ساندویچ مرغ با پنیر پنج ستاره آمل ؛ یک لقمه کلاسیک و خوشمزه

پس با ما همراه باشید تا طرز تهیه ساندویچ مرغ با پنیر پنج ستاره آمل کلاسیک را یاد بگیرید. در ارتباط با اضافه کردن پنیر به ساندویچ مرغ باید بگوییم که اضافه کردن آن وعده شما را نه تنها خوشمزه تر و پرملات تر خواهد نمود بلکه ساندویچ مرغتان را وسوسه انگیزتر نیز می نماید. این ساندویچ مرغ با پنیر هم سریع آماده می گردد و هم بسیار مقوی و خوشمزه است؛ پس همین حالا دست به کار شوید و این وعده خوشمزه را برای امروزتان تدارک ببینید.

مواد لازم برای تهیه ساندویچ مرغ با پنیر

  • نان تست هشت عدد
  • کره پاستوریزه کاله خرید آنلاین یک قاشق غذاخوری
  • فیله مرغ 150 گرم
  • پیاز قرمز (میانه) یک عدد
  • فلفل دلمه ای سبز یک عدد
  • کلم خرد شده دو یا سه قاشق غذاخوری
  • خیارشور دو عدد
  • گوجه فرنگی یک عدد
  • پنیر پنج ستاره آمل کلاسیک خرید آنلاین دو قاشق غذاخوری
  • نمک و فلفل سیاه به میزان لازم

طرز تهیه ساندویچ مرغ با پنیر پنج ستاره آمل

مرحله اول

اگر تمام مواد اولیه را تهیه نموده اید، دیگر نوبت آماده سازی ساندویچ است. برای آغاز ضروری است تا فیله مرغ پخته گردد. برای این کار مرغ را در یک قابلمه روی اجاق گاز قرار دهید. زردچوبه، فلفل و نمک را به میزان لازم، چیزی در حدود یک قاشق چای خوری از هر کدام، روی مرغ بریزید. سپس، میزانی آب داخل قابلمه بریزید و روی شعله قرار دهید تا فیله مرغ پخته گردد. پس از 25 دقیقه زمانی که احساس کردید مرغ پخته شده است، آن را از قابلمه خارج کنید. فیله را از آب مرغ جدا کنید و با استفاده از دو عدد چنگال آن را ریش ریش کنید. اگر می خواهید مرغ ها بسیار ریز شوند، می توانید از غذاساز هم بهره ببرید.

مرحله دوم

پیاز را رنده کنید یا در غداساز، آن را ریز کنید. فلفل دلمه ای، خیارشور، گوجه و کلم را نیز به میزان دلخواه خرد کنید. نباید فراموش کنید که بهتر است گوجه ها را با چاقو خورد کنید. رنده کردن یا ریز کردن گوجه فرنگی در غذاساز باعث آب انداختن آن ها می گردد. این ماده غذایی منبع پر پیمان ویتامین و آهن است که ارزش غذایی ساندویچ را بیشتر خواهد نمود. حالا تمام مواد را در یک کاسه بریزید.

حتی می توانید از ذرت پخته و زیتون هم برای افزودن به مواد ساندویچ تان بهره ببرید. ذرت پخته می تواند مکمل خوبی برای خوشمزگی این ساندویچ باشد. برای این کار، یک دوم پیمانه ذرت پخته را به مواد ساندویچ تان اضافه کنید. برای اضافه کردن زیتون ها به مواد ساندویچ مرغ و پنیر ، باید آن ها را خوب ریز کنید.

مرحله سوم

در این مرحله از تهیه ساندویچ مرغ و پنیر نوبت به اضافه کردن منبع پروتئین ساندویچ به سایر مواد می رسد. دو قاشق غذاخوری از پنیر پنج ستاره آمل را درون کاسه بریزید و مواد را خوب هم بزنید تا با هم ترکیب شوند. پنیر نه تنها منبع پروتئین است، بلکه طعم ساندویچ را بهتر و لذیذتر نیز می نماید. از آنجایی که ترکیبات این پنیر شامل پنیر فتا، کره و پودر پنیر گودا است، تمامی این طعم ها به ساندویچ مرغ شما اضافه می گردد و طعم غذا را بهتر هم می نماید.

مرحله چهارم

اکنون مواد آماده شده را به میزان دلخواه روی یک ورقه نان تست بریزید و پخش کنید. سپس یک نان دیگر روی آن قرار دهید. برای برشته کردن ساندویچ ها ضروری است ابتدا، کره پاستوریزه را در تابه بریزید و روی شعله ملایم قرار دهید. وقتی کره کمی گرم شد، ساندویچ را تابه قرار دهید. زمانی که یک طرف ساندویچ طلایی رنگ شد، آن را برگردانید تا طرف دیگر هم در کره خوب گرم شو د و به رنگ طلایی گردد. این کار را برای سایر ساندویچ ها هم انجام دهید. اگر ساندویچ میکر یا آون تستر در اختیار دارید، می توانید برای برشته کردن ساندویچ ها از آن ها بهره ببرید تا کالری کمتری دریافت کنید. ساندویچ مرغ و پنیر را می توانید همراه با سس خردل یا سس مایونز بدون چربی نوش جان کنید.

نکاتی برای بهتر شدن ساندویچ مرغ با پنیر پنج ستاره آمل کلاسیک

  • برای تهیه ساندویچ مرغ با پنیر می توانید از نان های دیگر هم بهره ببرید. حتی می توانید خودتان در خانه دست به کار شوید و نان مورد دلخواهتان را درست کنید: نان سیب ز مینی خانگی، نان ذرت کلمبیایی گریل شده، نان کدو حلوایی و بسیاری از نان های خانگی دیگر.
  • می توانید از نان لواش هم برای این ساندویچ بهره ببرید.
  • اگر شما جزو آن دسته از خوش خوراک های هستید که عاشق ساندویچ مرغ است، می توانید طرز تهیه ساندویچ مرغ با پنیر پیتزا، ساندویچ مرغ مکزیکی و حتی ساندویچ مرغ با پنیر اسرم را امتحان کنید.
منبع: کتاب کاله

به "طرز تهیه ساندویچ مرغ با پنیر پنج ستاره آمل ؛ یک لقمه کلاسیک و خوشمزه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرز تهیه ساندویچ مرغ با پنیر پنج ستاره آمل ؛ یک لقمه کلاسیک و خوشمزه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید