مسائل روحی و روانی قهرمان را تعیین می نماید ، تهران پدیده ای در فوتبال ندارد

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، ناصر ابراهیمی مربی پیشین پرسپولیس درباره هفته پایانی لیگ برتر و شانس قهرمانی سرخ پوشان گفت وگویی را انجام داده است.

مسائل روحی و روانی قهرمان را تعیین می نماید ، تهران پدیده ای در فوتبال ندارد

ابراهیمی در گفت وگو با وبلاگ تکنولوپ با اشاره به هفته پایانی لیگ برتر گفت: درست شرایط مشابه اولین دوره لیگ برتر است. من در پرسپولیس بودم و مرحوم منصور پورحیدری در استقلال. آنها با ملوان بازی داشتند و ما با فجرسپاسی در تهران. الان هر دو تیم مدعی پرسپولیس و سپاهان بیرون از خانه بازی دارند. بازی های بسیار حساسی است. هر دو تیم می توانند قهرمان شوند. یعنی با یک مساوی پرسپولیس و برد سپاهان، این سپاهان است که می تواند قهرمان گردد. یا اگر هر دو تیم مساوی نمایند بازهم پرسپولیس قهرمان می گردد.

او اضافه کرد: 60 درصد پرسپولیس قهرمان و 40 درصد سپاهان قهرمان لیگ سال جاری است. برای هیچکدام از تیم ها هم رسیدن به قهرمانی دور از دسترس هم نیست.

وی ادامه داد: اتفاقات فوتبال خیلی زیاد است و همه تیم ها مقابل پرسپولیس خوب بازی می نمایند؛ البته در آخرین بازی پرسپولیس مقابل گل گهر هافبک های پرسپولیس یک اندازه هماهنگ تر بودند یعنی نسبت به بازی های قبلی که هافبک های پرسپولیس میانه میدان را کامل در دست نداشتند، در این بازی کاملا میانه را در دست گرفته بودند.

ابراهیمی با اشاره به استرس بازی هفته پایانی که معین نماینده قهرمانی خواهد بود تاکید نمود: در این شرایط مسایل روحی و روانی بسیار معین نماینده است. در این شرایط حتی اینکه کدام قوی تر هم است بعد از مسایل روحی و روانی قرار می گیرد.

مربی پیشین پرسپولیس درباره اینکه نساجی با مربی خارجی اش می تواند از پرسپولیس امتیاز بگیرد، گفت: همه تیم های انتهای جدول در همه دوران مقابل پرسپولیس و استقلال و حتی سپاهان با انگیزه بالای حاضر می شوند و بازی های سختی را برای این رقیبان رقم می زنند. چون پخش زنده سراسری دارد همه تیم ها با انگیزه بازی می نمایند. حالا باید ببینیم مربی نساجی با چه تاکتیکی بازی خواهد نمود. آیا دفاعی بازی خواهد نمود و دنبال ضد حمله است؟

این کارشناس فوتبال کشورمان با بیان این مطلب که در جریان بردهای اخیر تیم پرسپولیس واقع شده است، تاکید نمود: 5-6 سالی است که فوتبال ما ضعیف شده و بازیکنان چهره ضعیف عمل می نمایند. شما توجه کنید در خود پرسپولیس شاید یکی، دو بازیکن تهرانی باشند. متاسفانه تمام زمین های تهران را ازبین بردند. تهران اصلا پدیده ندارد که بگوییم جانشین بازیکنانی هستند که ده سال قبل بازی می کردند.

ابراهیمی که در جام ملت های آسیا در سال 1984 سرمربی تیم ملی بود با اشاره به قرعه کشی جام ملت های آسیا 2023 گفت: ما از این گروه بالا می آییم، اما تیمی که می خواهد قهرمان گردد، نباید توجه کند در مراحل بعد با چه تیم هایی روبرو خواهد شد. چون فرقی ندارد با ژاپن، کره جنوبی یا استرالیا بازی کند. اما بازی های سختی پیش رو داریم و نباید انتظار زیادی از تیم ملی داشته باشیم.

منبع: همشهری آنلاین

به "مسائل روحی و روانی قهرمان را تعیین می نماید ، تهران پدیده ای در فوتبال ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسائل روحی و روانی قهرمان را تعیین می نماید ، تهران پدیده ای در فوتبال ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید