ناراحتی طرفدار خردسال و نابینای استقلال از اتفاقات این روز های باشگاه

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، هواداری که استراماچونی به او قول قهرمانی استقلال را داده بود، از رفتن سرمربی ایتالیایی ابراز ناراحتی کرد.

ناراحتی طرفدار خردسال و نابینای استقلال از اتفاقات این روز های باشگاه

به گزارش ، آندره آ استراماچونی، سرمربی تیم فوتبال استقلال به دلیل پرداخت نشدن مطالباتش و فسخ یک طرفه قرارداد خود با آبی ها، از ایران خارج شد و حالا زمزمه هایی مبنی بر موافقت مدیران باشگاه با خواسته های جدیدش و بازگشت این مربی 43 ساله به ایران شنیده می گردد.

حضور نداشتن استراماچونی در بازی هفته گذشته استقلال مقابل پیکان در هفته چهاردهم لیگ برتر، باعث شد تا آبی پوشان 2 امتیاز حساس را از دست بدهند و بعضی از بازیکنان باسابقه استقلال مثل وریا غفوری و روزبه چشمی علاوه بر صحبت های تند خود علیه مدیریت، انتقاد هایی نیز از مربی ایتالیایی داشته باشند.

حالا طرفدار خردسال نابینا و معروف آبی ها که استراماچونی در یکی از تمرینات ابتدایی فصل، تنها به او قول قهرمانی استقلال در لیگ نوزدهم را داده بود، با انتشار ویدیویی در فضای مجازی ناراحتی خود را از اتفاقات اخیر تیم محبوبش گفت و گفت: می دانم که پول استراماچونی را ندادیم، اما او به ما قول داده بود. دل من شکست. نه تنها من ناراحتم، بلکه همه طرفداران استقلال از رفتن استراماچونی ناراحت هستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "ناراحتی طرفدار خردسال و نابینای استقلال از اتفاقات این روز های باشگاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناراحتی طرفدار خردسال و نابینای استقلال از اتفاقات این روز های باشگاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید