نکات مهم برای سالم ماندن در سفر و رهایی از مسائل

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، تعطیلات، مسافرت و زمانی برای آرامش، تفریح و غذاهای خوشمزه فوق العاده می باشد! جای تعجب نیست اگر نگران اضافه وزن و سالم ماندن خود باشید. این مهم نیست که شما کجایید، جای آشنا مثل زادگاه خود، در سفر و یا در مکانی عجیب و غریب در هر صورت می توانید در بین راه هایی برای سالم ماندن در سفر برنامه ای برای کاهش وزن خود داشته باشید. برای اینکه در وزن دلخواه خود باقی بمانید و در عین حال از غذاهای خوب لذت ببرید، از روش هایی برای سالم ماندن در سفر یاری بگیرید. این مقاله هر چه بیشتر شما را با نکات مهم برای سالم ماندن در سفر آشنا می سازد.

نکات مهم برای سالم ماندن در سفر و رهایی از مسائل

یک تیر و دو نشان

یکی از سخت ترین بخش های یک سفر به منظورحفظ وزن مناسب خود داشتن تحرک کافی است. کمی مکث کنید و سبک سفرخود را به گونه ای انتخاب کنید که در عین حال که ازتعطیلات لذت می برید به طورغیر مستقیم مراقب افزایش وزن خود نیز باشید. به عبارتی آگاهانه شادی و لذت خود را با تناسب اندام خود ترکیب کنید. در هتل زمانی را برای استفاده از باشگاه آن اخنصاص دهید. این مورد در بین راه هایی برای سالم ماندن در سفر می تواند سرگرم کننده و شادی آفرین باشد. اگر مقصد شما یک ناحیه گرمسیری است، یک قایق بادبانی اجاره کنید و پارو بزنید. هیجانی متفاوت را تجربه می کنید. اگرمی خواهید به پارک ملی بروید چرا برای تماشای دیدنی ها پیاده روی نکنید؟ اگر برنامه شما گشت وگذار در شهراست، استفاده از دوچرخه اجاره ای برای کشف و بازدید شهر برترین گزینه در بین روش هایی برای سالم ماندن در سفر است. این ها تنها نمونه هایی از یک تعطیلات هوشمندانه بوده که هم شاد باشید و هم وزن خود را حفظ کنید.ایده شما چیست؟

لباس ورزشی همراه داشته باشید

مهم نیست شما مسافرید، این از سبک مسافرتی شما باشدکه همواره یک کفش، پیراهن وشلوار ورزشی همراه داشته باشید. شما نمی توانید ورزش کنید. ولی این را به یاد داشته باشید که بدون تجهیزات و لباس ورزشی هم به راحتی می توانید تمرینات کششی و ورزشی را انجام دهید.

مثل یک کودک بخوابید

خواب برای سلامتی و تناسب اندام بسیار حیاتی است. وقتی می خوابید، اندام های بدن بهبود می یابد و تازه می گردد. وقتی ازخواب بلند می شوید احساس خوبی دارید و آماده اید برترین کارها را انجام دهید. به خواب خود اهمیت بدهید. راحتی تخت، نوع بالش ها، زمان و مقدار خواب برایتان مهم باشد.خواب شب را ازدست ندهید که برترین خواب ها است. مهم نیست برنامه چیست، اولویت شما درشب یک خواب آرام است.سعی کنید خواب شبانه شما کمتر از 8 ساعت نباشد.قبل از سفر ساعت خود را برای زمان خواب تنظیم کنید تا به شمایادآوری کند. برای داشتن یک خواب عمیق در سفر ایده پردازی کنید. من از گوش بند استفاده می کنم اما شما می توانید ماسک چشم یا یک بالش مسافرتی را در بین نکات مهم برای سالم ماندن در سفر امتحان کنید.

فعالیت مداوم

لازم نیست در پی تمرینات سخت باشید.در هر زمان، مکان و شرایطی می توانید تحرک داشته باشید هرچندکوچک و اندک به نظر آید. یک ماه که در لندن بودم، وزن خود را ازدست دادم زیرا هر روز 3ساعت درحال گردش بودم. هنگامی که در تعطیلات هستید، فقط در اتاق هتل خود اقامت نکنید. پیاده روی اطراف بلوک خود را ازدست ندهید. برای صرف غذا شما پیاده به رستوران بروید و مدام راهی برای حرکت پیداکنید. حتی اگر شما در فرودگاه گیر نموده اید، به جای نشستن روی صندلی در کنار ترمینال حرکت کنید.

غذای سالم بخورید

در هنگام مسافرت ازخوردن غذاهای ناسالم اجتناب کنید. شما هنوز هم می توانید از غذاهای محلی لذت ببرید حتی اگر آن ها پر از قند، چربی و یا هر دوی آن ها باشد. با این وجود از بهداشتی بودن آن اطمینان حاصل کنید. یکی از دلایل اصلی سفر ما این است که سرگرم بشویم و کمی آزاد باشیم نه احساس محدودیت کنیم بنابراین به جای داشتن یک رژیم غذایی روی سلامت غذایی که می خوریم، تمرکز کنیم. به عنوان مثال اگر بخواهید برای شام چیزی سنگین بخورید، همراه با یک سبد از سبزیجات بخورید. بعلاوه یک ناهار سبک و سالم داشته باشید تا بتوانید آن را هضم کنید.

مراقب سلامتی خود باشید

خود را از بیماری ها دورنگه دارید. هنگامی که هوایی مسافرت می کنید، ازحمل و نقل عمومی استفاده می کنید و یا در محیط های تازه قرار می گیرید، بسیار مستعد بیمارشدن هستید. دست های خود را بعدا ز هر بار جابجایی وسایل بشویید. همین شستن دست ها با آب می تواند موثر باشد.آب زیادی را برای تمیز نگه داشتن خود بهره ببرید به ویژه اگر در منطقه ای هستید که آب آن ممکن است کثیف باشد. به یاد داشته باشید بسیاری از نقاط دنیا قوانین سخت گیرانه ای که ما در خصوص بهداشت و موادغذایی وضع نموده ایم راندارند بنابراین از وجود مسائل احتمالی غافل نشوید.

منبع: همگردی

به "نکات مهم برای سالم ماندن در سفر و رهایی از مسائل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکات مهم برای سالم ماندن در سفر و رهایی از مسائل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید