وام 220 میلیونی به خریداران پژو پارس

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، امروز26 آذر ماه فروش فوق العاده ایران خودرو آغازر می گردد. فروش فوق العاده ای که تنها مربوط به دو گروه خاص می گردد، یکی مالکان خودرو های فرسوده و دیگری طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت.

وام 220 میلیونی به خریداران پژو پارس

به گزارش تجارت نیوز، در فروش فوق العاده ایران خودرو دو خودروی سورن پلاس دوگانه سوز و پارس ال ایکس عرضه می گردد. طرح فروش فوق العاده ایران خودرو از ساعت 10 روز 26 آذرماه شروع می گردد و تا دو روز بعد یعنی 28 آذر ماه ادامه دارد.

آنگونه که در بخشنامه این خودروساز اعلام شده است، زمان تحویل سورن پلاس و پارس 90 روزه است و خودرو های ثبت نامی ظرف سه ماه یعنی تا اسفند 1401 تحویل مردم داده می گردد.

متقاضیان شرکت در طرح فروش فوق العاده ایران خودرو برای ثبت نام باید به سامانه esale.ikco.ir مراجعه نمایند.

نکته مهمی که در طرح نو ایران خودرو وجود دارد این است که همه افراد نمی توانند در این طرح شرکت نمایند. تنها دو گروه می توانند در فروش فوق العاده 26 آذر حاضر شوند، یکی مادران دارای دو فرزند و بیشتر و دیگری مالکان خودرو های فرسوده. البته ایران خودرو هنوز شرایط احراز مالکان خودرو های فرسوده را اعلام ننموده است.

قیمت خودرو سورن پلاس و پارس

در طرح فروش فوق العاده ایران خودرو برای مادران، قیمت سورن پلاس و پارس اعلام شده است. اما در طرح مربوط به مالکان خودرو های فرسوده قیمت خودرو ها اعلام نشده است.

در طرح ویژه مادران، قیمت کارخانه سورن پلاس 281 میلیون تومان اعلام شده، اما قیمت کارخانه این خودرو حدود 467 میلیون تومان است. بعلاوه قیمت پارس ای ال ایکس 209 میلیون تومان است، اما قیمت بازار آزاد این خودرو حدود 440 میلیون تومان ذکر شده است.

قیمت سورن پلاس و پارس در فروش فوق العاده مالکان خودرو های فرسوده اعلام نشده است و ایران خودرو در اطلاعیه خود به ذکر این نکته بسنده نموده که معین قیمت خودروی جایگزین در زمان واریز وجه مشتری و پس از اسقاط خودروی فرسوده ومجاز شدن مشتری برای ثبت نام اعلام می گردد. یعنی حدود سه ماه دیگر.

زمان قرعه کشی ایران خودرو

ثبت نام فروش فوق العاده ایران خودرو از 26 تا 28 آذرماه ادامه دارد. قرعه کشی این طرح روز چهارشنبه یعنی 30 آذرماه به وسیله قرعه کشی با حضور نمایندگان نهاد های نظارتی برگزار می گردد. احتمالا اسامی برندگان همان روز یا ظرف یک روز آینده اعلام می گردد.

منبع: فرارو

به "وام 220 میلیونی به خریداران پژو پارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وام 220 میلیونی به خریداران پژو پارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید