ویسی: یک تیم گردن کلفت را شکست دادیم ، می خواهم شریک تیم خوب باشم

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، خبرنگاران/خوزستان سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: خدا را شکر توانستیم یک تیم بسیار گردن کلفت را که واقعا از آن می ترسیدیم، شکست دهیم.

ویسی: یک تیم گردن کلفت را شکست دادیم ، می خواهم شریک تیم خوب باشم

عبدالله ویسی در نشست خبری بعد از بازی با مس کرمان، اظهارکرد: یک بازی بسیار سخت را پیش بینی کرده بودیم چون دو بازی قبلی مان را خیلی زشت از دست داده بودیم. تیم مان از نظر روحی روانی خیلی کار داشت و در طول هفته گذشته روی این موضوع کار کرده بودیم. کمک شد و تیم از نظر روحی روانی برگشت.

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، وی بیان کرد: امروز از نظر تاکتیکی هم خوب بودیم و حتی می توانستیم گل های بیشتری بزنیم. راضیم که توانستیم به جدول برگردیم و سه امتیاز خیلی سخت را دشت کنیم. خود من و تیمم استرس خیلی زیادی داشتم اما توانستیم بر این استرس غلبه کنیم. خدا را شکر توانستیم یک تیم بسیار گردن کلفت را که واقعا از آن می ترسیدیم، شکست دهیم. مس تیم خیلی خوبی از نظر مهره خیلی خوب است.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: امیدوارم موفقیت ما ادامه داشته باشد. ما حداقل برای نیم فصل باخت هایمان را داده ایم و باید با تمام وجود برای امتیازات به جای مانده تلاش کنیم.

وی درباره حضور ایوب والی در ترکیب فولاد نیز مطرح نمود: ایوب از دوران بدنسازی با ما بود و خوب هم تمرین کرد. او یک مصدومیت جزیی و سرماخوردگی داشت و مدتی او را نداشتیم اما دوباره برگشت. به یک بازیکن احتیاج داشتیم که در زمین بتواند با سایر نفرات ارتباط خیلی خوب برقرار کند که آن بازیکن، ایوب والی بود. مهاجم های حریف پشت سر دفاع های ما بازی نمی کردند و به بازیکنی مثل والی احتیاج داشتیم و خدا را کمک شایانی کرد.

ویسی درباره تغییرات در ترکیب فولاد، گفت: تیمی که دو باخت می دهد در بازی سوم اگر با همان ترکیب بازی کند شاید خوب نباشد. احتیاج به تغییرات داشتیم و این تغییرات خوب بود و واقعا به ما کمک کردند. جبوری گل زد و خدا را شکر می کنیم. سایر بازیکنان هم توان گذاشتند. انصاری می توانست آن توپ را گل کند و اشتباه نکند اما بازیکن است و گاهی اشتباه می کند و به ضرر تیم است و گاهی کار خوب انجام می دهد و به سود تیم است و این ها پیش می آید. مهم این است که بازی را ببریم و مهم نبود که چه کسی بازی می کند و همه بازیکنان هم قسم شده بودند که بازی را ببرند. با این ترکیب و شکل می توانستیم دو سه گل دیگر هم بزنیم که متاسفانه دروازه خالی را گل نکردیم. با وجود این که دو گل جلو بودیم، بازهم استرس داشتیم و شاید تعویضی ها هم با استرس وارد زمین شدند. پاتوسی هم در بازی گذشته مصدوم شد و در طول هفته با ما تمرین نکرد.

وی مطرح نمود: فولاد می تواند هیچ اشکالی نداشته باشد. ما در حالی که پنجره بسته بود، من گفتم که همه چیز خوب است و شاید بلد نبودم. موقعی پنجره باز شد که نمی توانستیم بازیکن بگیریم و نوع بازی و تفکر مربی قبلی قابل احترام است و قبلا هم گفتم اما نوع بازی ما فرق می کند و این کمی زمان می برد. امیدوارم بازیکنان با تفکرات من آشناشوند و بتوانیم فرایند خیلی خوبی داشته باشیم. این مردم، این ورزشگاه و این امکانات به یک تیم خوب احتیاج دارد و نمی خواهم خداناکرده شریک تیم بد باشم. دوست دارم شریک تیم خوب باشم و مردم خوزستان را راضی کنم. به مردم بدهکاریم و امیدوارم روز به روز بهتر باشیم و آن ها را راضی کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: این که در 20 دقیقه پایانی نیز عقب کشیدیم، طبیعی بود. البته بازهم به حریف موقعیت ندادیم. اما چون بازی بلند داشتند، ممکن بود اتفاق ناگواری رخ بدهد. توان پرس نداشتیم و البته در حالی که زیر فشار بودیم، حتی می توانستیم 2 گل بزنیم که متاسفانه نشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "ویسی: یک تیم گردن کلفت را شکست دادیم ، می خواهم شریک تیم خوب باشم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویسی: یک تیم گردن کلفت را شکست دادیم ، می خواهم شریک تیم خوب باشم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید