پیکاپ فوتون 60 درصد گران شد ، ایران خودرو دیزل شرح داد

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، قیمت پیکاپ فوتون ایران خودرو دیزل در مرحله تازه عرضه این پیکاپ بصورت پیش فروش و با قیمت قطعی از سوم خرداد به اجرا عایدی. قیمت تازه پیکاپ فوتون در بخشنامه ایران خودرو دیزل، 1 میلیارد و 885 میلیون و 500 هزار تومان بود. یعنی تقریباً 647 میلیون گران تر از بخشنامه قبلی! همین موضوع شکایت بسیاری از متقاضیان این پیکاپ را در پی داشت و ایران خودرو دیزل بالاخره مجبور به پاسخ درباره این گران فروشی شد.

پیکاپ فوتون 60 درصد گران شد ، ایران خودرو دیزل شرح داد

بیت ران - ایران خودرو دیزل درباره موضوع افزایش قیمت محصولات خود اینگونه خاطرنشان کرد: مشخص قیمت فروش خودروهای تجاری سنگین و نیمه سنگین، از سوی سازمان حمایت به هیات مدیره شرکت های خودروساز تجاری تفویض شده است.

افزایش قیمت 60 درصدی بهای کارخانه ای پیکاپ فوتون در روزهای قبل، شکایت بسیاری از خریداران را در پی داشت. بطوری که بسیاری از خریداران این پیکاپ بر این باورند که آنها سال 1401 این خودرو را پیش خرید کردند. حال اعلام قیمت نو این خودرو از سوی ایران خودرو دیزل، ضرر و زیان بسیاری به متقاضیان خرید پیکاپ فوتون وارد کرد.

اولین مرحله فروش پیکاپ فوتون در اول بهمن 1401 شروع شد. این خودرو با قیمت 1میلیارد و 238 میلیون تومان به دست مشتریانش می رسید. اما به تدریج در طول چهار ماه، قیمت این پیکاپ ایران خودرو دیزل فزاینده شد.

شرحات ایران خودرو دیزل درباره گرانی پیکاپ فوتون

ایران خودرو دیزل درباره افزایش قیمت محصولات خود در روزهای اخیر اینگونه شرح داد: شرکت ایران خودرو دیزل تا به امروز در اجرای اختیارات حاصله از بند دو مصوبه شماره 125179.90.270 مورخ 1390/12/22 و بعلاوه صورتجلسه شماره 16 مورخ 1393/3/12 شورای سیاستگذاری و نظارت بر صنعت خودرو، با رعایت ضوابط قیمت گذاری سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، برای قیمت گذاری محصولات تولیدی و عرضه آن اقدام نموده است.

این شرکت ادامه داد: مشخص قیمت فروش همه خودروهای تجاری سنگین و نیمه سنگین از سوی سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان به هیات مدیره شرکت های خودروساز تجاری تفویض شده است. بنابراین دستورالعمل شماره 473 مورخ 1400/5/11 شورای رقابت مشمول محصولات این شرکت نیست.

در بخش انتهای شرحات ایران خودرو دیزل نوشته شد: ایران خودرو دیزل، رعایت حقوق مشتریان و ذینفعان را رسالت اصلی خود می داند و هرگونه اقدام به قیمت گذاری و فروش خودرو، بر خلاف ضوابط، قوانین جاری و دستورالعمل های بالادستی را از خود نفی می نماید.

خودرو رئیسی چهار میلیارد تومان قیمت دارد / ماجرای حضور امروز رئیسی در مجلس

سایپا شاهین پلاس با موتور 16 سوپاپ تا انتها سال به بازار می آید / مشخصات فنی

زوتی DL5 پارس خودرو به تهران رسید / تصاویر اختصاصی و مشخصات فنی

تارا EFP سال جاری به بازار می آید / افزایش 47 اسب بخاری قدرت تارا ایران خودرو

منبع: بیت ران

به "پیکاپ فوتون 60 درصد گران شد ، ایران خودرو دیزل شرح داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیکاپ فوتون 60 درصد گران شد ، ایران خودرو دیزل شرح داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید