آشنایی با بهترین نقاط جنوب شرقی آسیا برای موج سواری

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، موج سواری یکی از تفریحات آبی است که شاید تمام کسانی که شهر و کشورهای ساحلی را تحت نام مقصد سفر انتخاب می نمایند، گوشه چشمی نیز بدان داشته باشند. یکی از مناطقی که این ورزش در آن به پیشرفت های زیادی دست یافته و گردشگران نیز از آن استقبال زیادی نموده اند، جنوب شرق آسیاست. در جنوب شرق آسیا شهر و کشورهای ساحلی بسیاری وجود داشته که علاوه بر اینکه جاذبه های تاریخی و طبیعی فراوانی دارند، در تفریحات آبی نیز در جهان سرآمد هستند. شاید در اینترنت بازارهای رنگارنگ و جذاب این شهرها را دیده باشید، اما شک نکنید که این مناطق بسیار چیزهای بیشتری برای نشان دادن به شما دارند. شما می توانید یک سفر ماجراجویانه به یکی از کشورهای آسیای شرقی داشته باشید که موج سواری یکی از این ماجراجویی هاست. در مطلب بهترین نقاط جنوب شرقی آسیا برای موج سواری ما قصد داریم شما را با بهترین مکان ها برای موج سواری در جنوب شرق آسیا آشنا کنیم. پس، ما را همراهی فرمایید.

آشنایی با بهترین نقاط جنوب شرقی آسیا برای موج سواری

ساحل پانسی در پوکت

یکی از بهترین مکان ها برای موج سواری در جنوب شرق آسیا، ساحل پانسی در پوکت است. پوکت یکی از معروف ترین شهرهای ساحلی کشور تایلند بوده که بخاطر وجود ساحل های بکر در سال های اخیر بسیار مورد توجه گردشگران قرار گرفته است. یکی از بی مثال ترین ساحل هایی که در پوکت قرار داشته، ساحل پانسی است. امکانات رفاهی و تفریحی بسیاری در این ساحل وجود دارند. بنابراین، اگرچه ممکن است شما به قصد موج سواری راهی این ساحل شده باشید، اما امکانات دیگرش مانند چترهای خورشیدی، دو استخر ساحلی، شرکت های تجاری و بالاخره ورزش های آبی نظرتان را جلب خواهند کرد. شما می توانید در این ساحل حمام آفتاب بگیرید، با روغن های مخصوص به استقبال ماساژ تایلندی بروید و یک سفر لاکچری را تجربه کنید.

ساحل بای بای در ویتنام

ویتنام یکی از کشورهای فوق العاده جذاب آسیای شرقی از نظر دارا بودن دیدنی های طبیعی بکر است. این کشور سواحل زیادی داشته که از ساحل بای بای باید به عنوان یکی از بهترین ها نام برد. بعضی از سواحل ویتنام بکر و دست نخورده و طبیعتا بدون هیچگونه امکانات رفاهی بوده و شاید هرکسی دوست نداشته باشد آنها را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کند. اما، ساحل بای بای اینگونه نیست و امکانات رفاهی بسیار خوبی در آن قرار دارند. اگر عاشق ورزش ها و تفریحات آبی هستید، می توانید این مورد از بهترین نقاط جنوب شرقی آسیا برای موج سواری را برای اقامت چند روزه انتخاب کنید. در این ساحل حتی می توانید کلاس هایی را بیابید که برای مبتدیان در زمینه موج سواری اجرا شده یا مربیان حرفه ای را پیدا کنید که در کمترین زمان به شما آموزش می دهند که چگونه موج سواری کنید. این مربیان معمولا برای یک ساعت آموزش 10 دلار از شما خواهند گرفت.

ساحل کلونگ دائو در کرابی

ساحل کلونگ دائو یکی ساحل هایی بوده که در جزیره کوکاناتدا واقع شده است. اگر می خواهید به صورت مبتدی موج سواری کنید، بهترین انتخاب برای شما همین ساحل است، زیرا موج های آن کوچک و نهایتا متوسط هستند. اما، در صورتیکه قصد دارید به صورت حرفه ای موج سواری کنید و به دنبال ساحلی با موج های عظیم هستید، بهتر است گزینه دیگری را انتخاب کنید. از خصوصیات این ساحل آب گرم آن بوده که به شما اجازه می دهد علاوه بر موج سواری، از لذت شنا نیز استفاده کنید.

جزیره بامبو در کامبوج

یکی دیگر از سواحل مناسب آسیای جنوب شرقی ساحل Sihanoukville در جزیره بامبو کشور کامبوج است. بیشتر کسانی که این ساحل را از نزدیک دیده اند، آن را یک قطعه از بهشت می دانند. درباره سواحل کامبوج باید به این نکته اشاره نمود که این سواحل نسبت به سواحلی که در همسایگی کامبوج قرار دارند، بسیار بکرتر و دست نخورده تر هستند. بنابراین، شاید تعداد ساحل ها با امکانات لازم برای تفریحاتی چون موج سواری در این کشور انگشت شمار باشد. به طور کلی، سواحلی که در جزیره بامبو قرار دارند، بسیار مناسب ماجراجویی هستند. اما، بدون شک ساحل Sihanoukville بهترین انتخاب شما برای موج سواری خواهد بود.

ساحل سفید در اوکیناوا

یکی دیگر از ساحل های مناسب برای موج سواری ساحل سفید در استان اوکیناواست. این ساحل را باید یکی از محبوب ترین سواحل در کشور ژاپن دانست. از آنجایی که امواج این ساحل متنوع بوده، افراد از هر سطحی از مبتدی تا حرفه ای برای موج سواری به آن مراجعه می نمایند. امکانات رفاهی این ساحل نیز بر مشهوریت آن افزوده اند. تنها ایرادی که می توان به ساحل سفید گرفت، شلوغی و هیاهو بیش از حد آن است. بنابراین، اگر بدنبال یک ساحل بکر و آرام به دور از هیاهوی گردشکران هستید، بهتر است گزینه دیگری را انتخاب کنید.

ساحل کوتا پوکت

ساحل کوتا نیز یکی دیگر از ساحل های زیبا و رویایی پوکت بوده که برای موج سواری گزینه بسیار مناسبی محسوب می گردد. این ساحل هم برای موج سواری مبتدیان و هم برای موج سواری حرفه ای ها ایده آل هست. ساحل کوتا در چند کیلومتری خلیج کارون واقع شده است.

ساحل اولواتو در بالی

یکی دیگر از سواحل آسیای شرقی که مکان مناسبی برای موج سواری بشمار می آید، ساحل اولواتو در بالی است. البته این ساحل را بیشتر موج سوارانی که این ورزش را حرفه ای دنبال می نمایند، ترجیح می دهند، زیرا موج هایش بیشتر مناسب این افراد هستند تا افرادهای مبتدی. در هرحال اگر تصمیم دارید برای موج سواری به این ساحل بروید، باید بدانید بهترین زمان برای انجام این کار فروردین تا مرداد است. شما می توانید یک فروشگاه در اطراف ساحل بیابید و تجهیزات موج سواری را از آنجا تهیه کنید.

منبع: همگردی

به "آشنایی با بهترین نقاط جنوب شرقی آسیا برای موج سواری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با بهترین نقاط جنوب شرقی آسیا برای موج سواری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید