اختلاف قیمت مسکن در محله های غربی تهران چقدر است؟

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، آگهی های آنلاین این روز ها رونق خوبی پیدا کرده اند و بسکمک از معاملات به کمک همین آگهی ها صورت می گیرد. در این گزارش آخرین عدد و رقم های مربوط به مسکن در شیراز و اطراف تهران و خودرو های صفرکیلومتر و دست دوم را بررسی می کنیم؛ آگهی هایی که طی یک هفته گذشته در سایت دیوار منتشر شده اند.

اختلاف قیمت مسکن در محله های غربی تهران چقدر است؟

متوسط قیمت مسکن در غرب تهران

متوسط قیمت هر مترمربع آپارتمان مسکونی در منطقه استاد تعیین، حوالی میدان آزادی، 23 میلیون و 476 هزار تومان است. این رقم در مرزداران که یکی از گران ترین مناطق غرب پایتخت محسوب می شود، به 53 میلیون و 40 هزار تومان می رسد. اگر دو نفر همین امروز قصد خرید آپارتمان های 80 متری نوساز در این دو منطقه را داشته باشند، اختلاف معاملات آن ها دو میلیارد و 365 میلیون تومان می شود.

هزینه اجاره نشینی در غرب تهران

هزینه اجاره کامل یک آپارتمان 80 متری نوساز در تهرانسر، واقع در جنوب غرب پایتخت، ماهانه به 9 میلیون و 40 هزار تومان می رسد. اگر شخصی بخواهد اطراف میدان پونک اجاره نشینی را تجربه کند، برای یک آپارتمان 80 متری دو تا پنج سال ساخت باید هر ماه 13 میلیون و 920 هزار تومان کنار بگذارد.

قیمت مسکن در شیراز

صاحب خانه شدن در منطقه شهرصدرا شیراز برای یک آپارتمان نوساز 100 متری 834 میلیون تومان آب می خورد. باید توجه کرد که شهرصدرا در 15 کیلومتری شمال غرب شیراز احداث شده. طبق آگهی های سایت دیوار هر مترمربع آپارتمان مسکونی نوساز در قصرالدشت به طور متوسط 36 میلیون تومان قیمت گذاری شده است. یعنی یک آپارتمان 80 متری در این منطقه می تواند تا دو میلیارد و 900 میلیون تومان قیمت داشته باشد. با این ارقام می شود در غرب پایتخت و در بلوار کوهک صاحب خانه شد.

هزینه اجاره نشینی در شیراز

شهرک سراج در مرکز این شهر واقع شده است و طبق اطلاعات سایت دیوار صاحب خانه های این منطقه برای یک واحد آپارتمان 80 متری نوساز ماهانه چهار میلیون و 720 هزار تومان اجاره کامل دریافت می کنند. با بودجه شش میلیون و 800 هزار تومانی می شود در قدوسی غربی خانه کرایه کرد. اگر یک میلیون و 800 هزار تومان بیشتر بودجه داشته باشید می توانید حوالی استاد تعیین در پایتخت چنین واحدی را اجاره کنید.

خودرو های صفرکیلومتر 250 تا 400 میلیون تومانی بازار

پژو 206 صندوقدار در سایت دیوار به طور متوسط ظرف یک هفته گذشته 257 میلیون تومان فروخته شده. با 300 میلیون تومان می شود جیلی GC6 را خرید، اما با بودجه 400 میلیون تومانی مدل اتوماتیک برلیانس در دسترس خواهد بود.

خودرو های دست دوم و کمتر از 300 میلیون تومان

پژو 206 تیپ پنج با کارکرد 10 هزار کیلومتر تقریبا 212 میلیون تومان خرید و فروش شده. نمونه صفرکیلوکمتر این خودرو همین حالا در بازار حدود 255 تا 260 میلیون تومان قیمت دارد.

منبع: فرارو

به "اختلاف قیمت مسکن در محله های غربی تهران چقدر است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختلاف قیمت مسکن در محله های غربی تهران چقدر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید