اعتبار فوتبال ایران در خطر است، قرارداد اسکوچیچ را شفاف اعلام نمایند

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، حسین فرزامی در تبادل نظر با خبرنگار مهر در خصوص اتفاقاتی که پیرامون قرارداد ویلموتس به وجود آمده است، گفت: هر روز ابعاد تازه ای در خصوص قرارداد ویلموتس را می شنویم، شفاف نبودن این اتفاق باعث شده تا روز به روز جزئیات تازه تری را متوجه شویم و حالا باید منتظر بمانیم ببینیم در روزهای آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.

اعتبار فوتبال ایران در خطر است، قرارداد اسکوچیچ را شفاف اعلام نمایند

وی تأکید کرد: خوب بود مسئولان فدراسیون فوتبال از همان ابتدا در مورد قرارداد ویلموتس شفاف صحبت می کردند تا هم مردم و هم اهالی فوتبال کاملاً در جریان این موضوع قرار بگیرند، ولی این قرارداد محرمانه حالا یکی از معضلات عظیم ورزش کشور ما شده و همه نگران هستند که مبادا با این مسئله فوتبال ما دچار یک بحران عظیم گردد.

فرزامی تأکید کرد: با اتفاقاتی که می افتد و مطالباتی که بازیکنان و مربیان خارجی از فوتبال ما دارند و هر روز هم بر تعداد آنها افزوده می گردد، اعتبار فوتبال ایران به خطر افتاده است، بنابراین باید مسئولان وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال راه حل منطقی را پیدا نموده تا دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

وی در پاسخ به این پرسش که شما چه راه حلی را برای این اتفاق در نظر دارید، گفت: قبل از هر چیز باید دست دلالان را از فوتبال کوتاه کنیم. افرادی که موفقیت فوتبال برایشان مهم نیست و تنها به دنبال دریافت پورسانت خود هستند. اگر می خواهیم در فوتبال شاهد چنین اتفاقات ناخوشایندی نباشیم، باید دستگاه های نظارتی هر چه زودتر در این خصوص ورود نموده و اجازه ندهند تعدادی دلال کاملاً بر فوتبال ما مسلط شوند.

عضو پیشین هیئت مدیره استقلال در مورد قرارداد اسکوچیچ هم گفت: سرمربی جدید تیم ملی چندین سال است که در فوتبال ایران حضور دارد. اگر چه از لحاظ فنی بسیار کمتر از کیروش و ویلموتس است اما در حال حاضر سرمربی فوتبال ایران است، بنابراین اگر می خواهیم اتفاقات ویلموتس دوباره تکرار نگردد، باید فدراسیون فوتبال در مورد قرارداد این سرمربی به طور شفاف صحبت نموده و اهالی فوتبال و علاقه مندان به تیم ملی را در جریان این قرارداد قرار داده تا دوباره چند وقت دیگر شاهد یک شکایت از فوتبال ایران نباشیم.

وی در مورد شرایط این روزهای استقلال هم گفت: آبی پوشان سه هفته ای است که تمرین می نمایند تا به مرز آمادگی کامل برسند. قرار است دو بازی تدارکاتی هم برگزار نمایند تا مجیدی بتواند بازیکنانش را محک بزند، البته مصدومان هم به تمرینات گروهی اضافه شده اند که این یک خبر خوب برای مجیدی و همکارانش است.

فرزامی در سرانجام و در مورد تأخیر دوباره در شروع لیگ گفت: با روندی که پیش می رود معلوم نیست که آیا بازی ها برگزار گردد یا خیر اما اگر قرار است لیگ از اوایل تیرماه شروع گردد باید نکات بهداشتی کاملاً رعایت شده تا خدای نانموده هیچیک از عوامل اجرایی تیم ها و استادیوم و بازیکنان دچار این ویروس خطرناک نشوند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "اعتبار فوتبال ایران در خطر است، قرارداد اسکوچیچ را شفاف اعلام نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتبار فوتبال ایران در خطر است، قرارداد اسکوچیچ را شفاف اعلام نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید