تکلیف دروازه بان مد نظر استقلال تعیین شد

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، تعطیلات تابستانی فوتبال باشگاهی کشور در حالی شروع شده است که بعضی بازیکنان تأثیرگذار از هر باشگاه با توجه به سرانجام قراردادهایشان بازیکن آزاد محسوب می شوند. از این رو با انتشار هر خبری احتمال جابجایی در بین آن ها افزایش پیدا می نماید.

تکلیف دروازه بان مد نظر استقلال تعیین شد

محمدرضا اخباری کاپیتان تراکتور تبریز که عملکرد مطلوب خود را در فصل گذشته نیز حفظ کرد، قراردادش با تراکتور به سرانجام رسید تا حالا تبدیل به بزرگ ترین سوال طرفداران پرشور تبریزی برای ادامه همکاری با تراکتور گردد.

او که از شرایط زندگی در تبریز کاملا رضایت دارد با وجود حضور در فهرست اولیه امیر قلعه نویی نتوانست همراه با تیم ملی ایران راهی قرقیزستان جهت حضور در تورنمنت کافا گردد.

اخباری که این روز ها با شایعه حضورش در استقلال تهران روبروست فارغ از موضوع جدایی سیدحسین حسینی گلر آبی پوشان مرکز تصمیم دارد همچنان دور از حاشیه باشد.

سنگربان تراکتور تبریز اولویت خود را لژیونر شدن عنوان نموده، اما در صورتیکه نتواند ترانسفر گردد پیشنهاد قابل ملاحظه مالی تراکتوری ها برای تمدید را نهایی نموده و آن را برای دو فصل دیگر امضا می نماید.

محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور که رابطه خوبی هم با اخباری دارد برای ماندن دروازه بان نخست تیمش میخواهد پیشنهاد قابل ملاحظه ای ارائه دهد و سقف قرارداد ممکن باشگاه را به این بازیکن بدهد.

منبع: فرارو

به "تکلیف دروازه بان مد نظر استقلال تعیین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکلیف دروازه بان مد نظر استقلال تعیین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید