ایرانسل باز هم سرآمد روابط عمومی دیجیتال ایران شد
به گزارش وبلاگ تکنولوپ به نقل از روابط عمومی ایرانسل، صبح امروز شنبه 30 اردیبهشت 1402، همزمان با هفته روابط عمومی، مراسم پایانی دهمین دوره جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران و آیین نکوداشت روز ملی روابط عمومی، با حضور فرشاد مهدی پور معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و حضور شماری از فعالان ارتباطی ایرانی و بین المللی و نیز قرائت پیغام رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی (IPRA)، در سالن همایش های شهید قندی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار گردید.
در این جشنواره، با عنایت به رأی هیأت داوران و با کسب بالاترین امتیازهای لازم از ارزیابی های تخصصی، نشان ویژه ستاره ملی ارتباطی مدیر ارشد، به علت نگاه و عملکرد حمایتی از حوزه ارتباطی زیر مجموعه و شخصیت برجسته ارتباطی، به دکتر بیژن عباسی آرند مدیرعامل ایرانسل اعطا شد. بعلاوه ایرانسل به علت توفیقات در حوزه ارتباطات الکترونیکی و شبکه ای و سرآمدی در روابط عمومی دیجیتال، پیروز شد برای سومین سال متوالی، نشان ویژه روابط عمومی سرآمد دیجیتال ایران را دریافت کند.
در این مراسم، پیغام دکتر آنه گرت آشاخصوا، رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی (IPRA) قرائت شد. در این پیغام، رئیس IPRA، روابط عمومی را یک شیوه مدیریت تصمیم گیری دانست که وظیفه ایجاد روابط و منافع بین سازمان ها و مخاطبان آنها را بر اساس ارسال اطلاعات، به وسیله روش های ارتباطی اخلاقی و قابل اعتماد بر عهده دارد.
در ادامه این پیغام، تأکید شده است: تحقق تعریف فوق که مؤکد بر عناصر تصمیم گیری، ایجاد روابط دو سویه سودمند، اطلاع رسانی و اخلاق است، زمانی ممکن می گردد که روابط عمومی در شکل و شمایل مدیریت ارتباطات نقش آفرینی کند و در غیر این صورت، به جایگاه مجری ارتباطات تنزل می یابد و نمی تواند به جایگاه مورد نظر این حرفه دست یابد.
در بخش معرفی برگزیدگان دهمین دوره جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران، با عنایت به رأی هیأت داوران و با کسب بالاترین امتیازهای لازم از ارزیابی های تخصصی، نشان ویژه ستاره ملی ارتباطی مدیر ارشد، به علت نگاه و عملکرد حمایتی از حوزه ارتباطی زیر مجموعه و شخصیت برجسته ارتباطی، به دکتر بیژن عباسی آرند مدیرعامل ایرانسل اعطا شد.
در متن این لوح، خطاب به مدیرعامل ایرانسل آمده است: نظر به اینکه بر اساس رأی هیئت داوران و با عنایت به آنالیز های انجام گرفته، شخصیت ارتباطی، منش، روحیه تعاملی و نقش مشخص کننده در بهبود ارتباط با ذی نفعان و نگاه تعالی جویانه حضرت عالی به حوزه ارتباطات، روابط عمومی، رسانه و افکار عمومی، همیشه شاخص، مؤثر و کارساز بوده و از طرف دیگر، روابط عمومی زیر مجموعه جناب عالی، همیشه از حمایت های فکری و عملی حضرت عالی بهره مند بوده و در مسیر پیشرفت قرار گرفته است، نشان ویژه ستاره ملی ارتباطی مدیر ارشد به آن مدیر ارشد فرهیخته اعطا می گردد.
در این جشنواره، بعلاوه با عنایت به رأی هیئت داوران و درخشش روابط عمومی ایرانسل در عرصه های مختلف و کسب شایستگی لازم، به علت توفیقات در حوزه ارتباطات الکترونیکی و شبکه ای و سرآمدی در روابط عمومی دیجیتال، نشان ویژه روابط عمومی سرآمد دیجیتال ایران در سال 1401، برای سومین سال متوالی، به دکتر سعید عسکری مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات سازمانی ایرانسل اعطا شد.
روابط عمومی ایرانسل همیشه کوشیده است تا همزمان با تحقق اهداف ایرانسل به عنوان اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران و نخستین ارائه دهنده 5G و رکورددار سرعت اینترنت در ایران، ارتباط ایرانسل با افکار عمومی، پاسخگویی به رسانه ها و مدیریت ارتباط با ذی نفعان را بیش از پیش تقویت کند و اهداف ایرانسل در یاری به ایجاد اکوسیستم اقتصاد دیجیتال را در بخش مسؤولیت های حوزه ارتباطات و رسانه، محقق کند.
منبع: خبرگزاری مهر