این دربی هم بی خاصیت بود

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، پرسپولیس برخلاف انتظار در دربی 97 حرفی برای گفتن نداشت، هر چند داوری هم جای حرف زیادی دارد.

این دربی هم بی خاصیت بود

بر خلاف آنچه پیش بینی می شد آنقدر که در ابتدا پرسپولیس ترس از باخت داشت استقلال نداشت و هرچقدر در خصوص اشتباهات داور می توان بحث فنی کرد در خصوص این ملاقات بی کیفیت حرفی برای گفتن نیست و در چنین ملاقاتهایی تک موقعیت هایی مثل پنالتی نگرفته شده معین نماینده است.

پرسپولیس با ضعیف ترین ترکیب چند سال اخیرش وارد زمین شده بود و اگر فرهاد دستور از جلو بستن را که هر زمان بازیکنان اجرا کردند پیروز بودند وصاحب موقعیت شدند ادامه میدادند میتوانستند از دستپاچگی واسترس مدافعان پرسپولیس استفاده و به گل برسند و فرهاد با دستور دفاع در زمین خودی فرصت بازیسازی به مدافعان و هافبک های حریف را داد تا از زیر فشار استقلال خارج شوند ؟؟

وقتی کامیابی نیا در اوایل بازی اخطار گرفت باید دستور فشار و برهم زدن توازن ذهنی او در دستور کار قرار میگرفت و شاید ده نفره شدن پرسپولیس دور از دسترس نبود و نداشتن یک بزرگ تر در میانه زمین استقلال از کره ماه هم مشهود است و مگر میشه تیمی مثل استقلال هافبک هجومی نداشته باشد !!

نبود وریا توازن در کناره ها را بر هم زده بود و هر چند دانشگر نمره قبولی گرفت اما حضور غفوری میتوانست کفه ترازو را به نفع استقلال سنگین تر کند.

وقتی در زمین خودی دفاع میکنی باید مهاجم سرعتی داشته باشی که در ضد حمله ها به گل برسی و آیا ژستد این خاصیت را داشت !!

مجیدی وقتی از نتیجه گل گهر و سپاهان آگاه شد به تساوی راضی شد و تعویض هایش هم در این راستا بود.

استقلال هر زمان از کناره ها نفوذ کرد خطرناک شد و ژستد علی رغم رجحان قدی هنوز نتوانسته خودش را به تیم تحمیل کند و تماشا تمرینات رونالدو هنگام پرش درجا به اوکمک خواهد کردو ای کاش زودتر مطهری و یا قاسمی نژاد به زمین می آمدند.

پرسپولیس در نیمه دوم از جلوبست کاری که استقلال باید انجام میداد و فرهاد مجبور به تغییر سیستم به 2-5-3 شد که در پست قبل از بازی پیش بینی نموده بودم.

و اما در خصوص فوتبال برتر که کارشناس آورده بود که بازی را انالیز نمایند و آیا اگر پنالتی نگرفته شده برای پرسپولیس بود آیا میثاقی فرصت شخم زدن خاطرات پیشکسوتان محترم دو تیم را میداد ؟؟؟

در مجموع با نتایج این هفته لیگ و تساوی در دربی گرچه طرفداران را راضی نکرد اما ماندن در کورس قهرمانی شرط عقل است.

*پیشکسوت استقلال

منبع: خبرآنلاین

منبع: خبرگزاری پانا

به "این دربی هم بی خاصیت بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این دربی هم بی خاصیت بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید