سرمربی سرشناس دست روی ستاره پرسپولیسی گذاشت! ، پیشنهاد بزرگ رسید!

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، احمد نوراللهی هافبک ایرانی تیم فوتبال شباب الاهلی پیشنهاد بزرگی را از یک تیم قطری دریافت نموده است.

سرمربی سرشناس دست روی ستاره پرسپولیسی گذاشت! ، پیشنهاد بزرگ رسید!

به گزارش وبلاگ تکنولوپ آنلاین، تیم فوتبال شباب الاهلی امارات این فصل با راهنمایی لئوناردو ژاردیم پرتغالی به عنوان قهرمانی لیگ ادنوک امارات دست یافت. احمد نوراللهی هافبک سابق پرسپولیس هم که دومین فصل حضورش در شباب الاهلی را سپری می کرد، یکی از پایه های اصلی قهرمانی این تیم محسوب می شد.

باوجود قهرمانی شباب الاهلی، ژاردیم این تیم را ترک کرد و احتمالا فصل آینده در الریان قطر مربیگری می نماید. احمد نوراللهی هم با اتمام قراردادش، پیشنهادات خوبی دریافت نموده و احتمالا الاهلی را ترک می نماید.

روزنامه الخلیج امارات با تاکید بر اینکه شرایط هافبک تیم ملی ایران با شباب الاهلی مبهم است، نوشت: نوراللهی فصل گذشته در مقایسه با نقشی که در میانه میدان داشت از سوی ژاردیم پرتغالی تمجیدهای زیادی دریافت کرد که باعث شد بسیاری از باشگاه ها درهای مذاکره با این بازیکن را باز نمایند، اگرچه بزرگترین پیشنهاد به این بازیکن از قطر به او رسیده است که شاید در فصل آینده مقصد این بازیکن باشد اما هنوز معلوم نیست باشگاه مورد نظر الریان است که خود ژاردیم سرمربی آن است یا یک باشگاه دیگر.

این روزنامه بعلاوه از بازگشت مهدی قایدی به شباب الاهلی بعد از حضور قرضی در استقلال اطلاع داد.

منبع: همشهری آنلاین

به "سرمربی سرشناس دست روی ستاره پرسپولیسی گذاشت! ، پیشنهاد بزرگ رسید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی سرشناس دست روی ستاره پرسپولیسی گذاشت! ، پیشنهاد بزرگ رسید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید