بازگشت اسپایکر به بازار با 3 خودروی تازه

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، گزارش ها حاکی از این هستند که یرند Spyker در سال 2022 با سرمایه گذار و خودرو های تازه به بازار باز خواهد گشت.

بازگشت اسپایکر به بازار با 3 خودروی تازه

به گزارش خبرنگار وبلاگ تکنولوپ، به نقل از موتور وان، طبق جدیدترین گزارش ها، گروه خودروساز هلندی اسپایکر قرار است در سال 2022 با خودرو های موتور احتراق داخلی خودش و با یاری اقتصادی گروهی آشنا از سرمایه گذاران روسی به بازار بازگردد.

دو سرمایه گذار اصلی در این معامله بوریس روتنبرگ و مایکل پسیس هستند. روتنبرگ مالک SMP Racing و BR Engineering است، در حالی که Pessis مالک مشترک SMP Racing Monaco و بعلاوه مالک Milan Morady SA در لوکزامبورگ و R-Company GmbH در آلمان است. این دو نفر پارسال هم می خواستند این کار را انجام دهند، اما پیروز به امضای قرارداد نشدند و این امر باعث شد تا ویکتور مولر مدیرعامل اسپایکر، دوباره درخواست ورشکستگی کند.

مولر اخیرا در بیانیه ای اعلام نمود: توافق همکاری که امروز تایید کردیم نقطه شروعی برای بازسازی اسپایکر به عنوان یک فراوری کننده خودرو های اسپورت با پایه ای محکم تر از همواره است و اکنون با دسترسی کافی به منابع فنی و اقتصادی بهتر، به سمت دستیابی به سوی اهداف بلند پروازانه تجاری خود هستیم.

گزارش ها حاکی از آن است که سه مدل Spyker C8 Preliator، Spyker D8 SUV Peking-to-Paris و Spyker B6 Venator شرکت اسپایکر، به محض اینکه طرفین، قرارداد را به صورت کتبی و رسمی امضا کردند و حقوق مربوط به علامت تجاری آن ها تضمین شد، فراوریشان در سال 2022 شروع خواهد داشت.

بیشتر بخوانید

وبلاگ تکنولوپ فضای مجازی دریچه فناوری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "بازگشت اسپایکر به بازار با 3 خودروی تازه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت اسپایکر به بازار با 3 خودروی تازه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید