بزرگترین محصول شرکت چری وارد ایران شد

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، مردادماه سال گذشته بود که شرکت مدیران خودرو به عنوان نماینده رسمی برند چری در ایران با انتشار تصاویری از خودرو تیگو 8 پرو، نظرسنجی و یا می توان گفت بازاریابی مجازی را برای این خودرو راه اندازی کرد. البته در آن تصویر لوگوی چری محو شده بود و بعضی در آن دوران احساس کردند که احتمالاً تیگو 8 پرو قرار است تا با نام MVM X88 عرضه گردد.

بزرگترین محصول شرکت چری وارد ایران شد

در گذشته، خودرویی شاسی بلند با مقدار و ابعاد بزرگ و چهره ای لوکس در خیابان ها در حال گذراندن تست های فنی مشاهده شده است. این خودروی شاسی بلند که با مقدار و ابعاد بزرگ دیده شده، احتمالاً 7 نفره و متعلق به شرکت مدیران خودرو است‪ .‬

به نظر می رسد مدیران خودرو بنا دارد تا لوکس ترین محصول خود با نام تیگو 8 پرو را به زودی راهی بازار کشور کند. در گذشته، در بازار چین و روسیه و برزیل هم مدل تازه تیگو 8 با پسوند پرو رونمایی شده است‪.‬ این نسخه از چری فقط پس از 2 سال از عرضه رسمی نسخه اولیه چری تیگو 8، معرفی و فراوری شده است. این موضوع بدان معناست که سرعت پیشرفت صنعت خودروسازی چین مانند صاعقه ای در حال رشد است.

چری تیگو 8 پرو ازنظر طراحی چهره در قسمت جلو تا حدود زیادی به تیگو 7 فیس لیفت شباهت دارد. بدین ترتیب، در قسمت جلو شاهد نصب جلوپنجره 6 گوشه و چراغ های باریک و کشیده LED هستیم. در قسمت های کناری سپر جلو، از 2 ورودی هوا استفاده شده است که چراغ های مه شکن در قاب آنها جای گرفته اند. بیشترین تغییرات ظاهری در قسمت عقب اجرا شده است؛ جایی که دیگر خبری از چراغ های کشیده شده در عرض بدنه به همراه لایت بار میانی نیست.

بیشتر بخوانید: محدوده قیمت تیگو 7 پرو (پلاس) و تیگو 8 تعیین شد

طراحان چری برای قسمت عقب تیگو 8 پلاس 2 چراغ جداگانه با طراحی مشابه لکسوس RX را در نظر گرفته اند. محفظه نصب پلاک اکنون در قسمت میانی در صندوق عقب قرار گرفته است. از نمای کناری، قوس گلگیرهای عقب و فرورفتگی درها از نکات قابل توجه طراحی چری تیگو 8 پرو است.

از تعیینات فنی و آپشن های این مدل اطلاعات تأییدشده ای در دست نیست، اما با جستجو در اینترنت و سایت های معتبر می توان دید که تیگو 8 با موتور 2 لیتری توربو و گیربکس 9 سرعته نسل تازه‪ CVT ‬عرضه خواهد شد. البته هنوز تعیین نیست که مدیران خودرو تیگو 8 خود را با چه آپشن و تعیینات فنی عرضه خواهد نمود. قطعاً این خودرو خود را برای رقابت با هیوندای سانتافه، میتسوبیشی اوتلندر و رنو کولیوس آماده خواهد نمود.

***

شما می توانید اخبار روز خودرو را در بلاگ وبلاگ تکنولوپ بخوانید.

منبع: بلاگ دیوار

به "بزرگترین محصول شرکت چری وارد ایران شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بزرگترین محصول شرکت چری وارد ایران شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید