آرین پارس موتور پول لاماری ایما را غیر قانونی می گیرد؟ ، بخشنامه فروش تازه

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، بعضی شرکت های خصوصی از جمله آرین پارس موتور خواهان دریافت کل مبلغ خودرو از مشتریان هستند. این در حالی است که هنوز قیمت خودروهای این شرکت به وسیله شورای رقابت اعلام نشده است. یعنی آرین پارس موتور فقط می تواند به صورت علی الحساب هزینه ای بابت فروش لاماری ایما از مردم دریافت کند.

آرین پارس موتور پول لاماری ایما را غیر قانونی می گیرد؟ ، بخشنامه فروش تازه

بیت ران - قیمت گذاری خودروهای مونتاژی چند ماهی است که با چالش روبه رو است. شرکت های خصوصی حاضر به اجرای مصوبه شورای رقابت در قیمت گذاری محصولات خود نیستند. این در حالی است که این مصوبه قانوناً باید به وسیله شرکت ها اجرا گردد. حتی اعلام شد که در صورت تخلف با شرکت های متخلف برخورد لازم انجام خواهد شد.

آرین پارس موتور یکی از شرکت های خصوصی ای است که محصولات خود را در سامانه یکپارچه به فروش رساند. این شرکت در اطلاعیه ای درباره متقاضیان حائز شرایط طرح عادی منتشر کرد.

این اطلاعیه مربوط به متقاضیانی است که در خرداد ماه امسال نسبت به انتخاب خودروی لاماری ایما اقدام کردند. اولویت این متقاضیان پاییز سال 1402 تائید شد و پیامک هم به ایشان ارسال شد.

قیمت لاماری ایما آرین پارس موتور

آرین پارس موتور اظهار داشت متقاضیان امکان واریز وجه و ثبت نام را دارند. بعلاوه مشتریان از امروز 17 تیر ماه به مدت 3 روز فرصت دارند تا هزینه خودرو که یک میلیارد و 556 میلیون تومان است را واریز نمایند. این متقاضیان، تا 3 ماه آینده لاماری ایما خود را دریافت خواهند کرد.

اقدام شرکت آرین پارس موتور در دریافت هزینه از مشتریان در حالی انجام می گردد که هنوز قیمت خودروهای این شرکت به وسیله شورای رقابت اعلام نشده است.

به اعتقاد شورای رقابت باید به مشتریان اعلام گردد وجه دریافتی قطعی نیست. در صورت اعلام قیمت نهایی محصولات به وسیله شورای رقابت، مابه التفاوت ها باید پرداخت گردد. یا اینکه شرکت ها وجه اضافه دریافتی را به خریدارن برگشت بدهند.

در همین ارتباط خریداران باید در تکمیل وجه خودروهای ثبت نامی دقت عمل لازم را داشته باشند تا با اعلام قیمت نهایی خودروهای مونتاژی دچار مشکل نشوند.

بخشنامه فروش لاماری ایما

مرسدس بنز AMG One به کلکسیون خودرو والتری بوتاس اضافه شد

هزینه فراوری خودرو دنا پلاس در ایران خودرو چقدر است؟

خودروهای وارداتی کارکرده از کدام برندها خواهند بود؟

چانگان UNI-V هیبرید سدان اختصاصی پارس خودرو / آنالیز تخصصی

قیمت لاستیک خودرو در بازار / جدول قیمت به روز تیر 1402

شرکت مگاموتور با DAE چین همکار شد / آغاز تغییرات در موتور خودروهای سایپا

منبع: بیت ران

به "آرین پارس موتور پول لاماری ایما را غیر قانونی می گیرد؟ ، بخشنامه فروش تازه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آرین پارس موتور پول لاماری ایما را غیر قانونی می گیرد؟ ، بخشنامه فروش تازه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید