ترابری بیش از سه میلیون مسافر نوروزی در جزیره قشم

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، به گفته رئیس کمیته حمل و نقل دریایی ستاد اجرایی خدمات سفر منطقه آزاد قشم بیش از سه میلیون مسافر نوروزی در قشم جا به جا شدند.

ترابری بیش از سه میلیون مسافر نوروزی در جزیره قشم

علی اشتری، رئیس کمیته حمل ونقل دریایی ستاد اجرایی خدمات سفر منطقه آزاد قشم گفت:

از تاریخ 25 اسفندماه سال گذشته تا 15 فروردین ماه جاری تردد 82 هزار و 565 شناور به ثبت رسید که به این ترتیب سه میلیون و 303 هزار و 486 مسافر در قشم ترابری شدند.

وی افزود:

687 هزار و 324 مسافر از طریق دریایی وارد این جزیره شدند که از این تعداد 129 هزار و 18 مسافر از طریق بندر شهید ذاکری و 548 هزار و 322 مسافر با شناور لندینگ کرافت و 9 هزار و 984 تن با قایق از جهت بندر پهل-لافت به قشم آمدند.

اشتری افزود:

یک هزار و 500 نیرو در 11 بندر و اسکله جزیره قشم در طرح نوروزی به گردشگران و مسافران خدمات ارائه کردند.

او بیان کرد:

در طول ایام طرح نوروزی 35 فروند لندینگ کرافت درمجموع با ظرفیت جابه جایی یک هزار و 500 خودرو به صورت شبانه روزی در جهت بندر پهل-لافت فعالیت کردند. همچنین 41 فروند شناور با ظرفیت یک هزار و 300 جایگاه در بندر شهید ذاکری تا 24 بامداد به فعالیت پرداختند.

رئیس کمیته حمل ونقل دریایی ستاد اجرایی خدمات سفر منطقه آزاد قشم بیان کرد:

478 مورد بازرسی فنی و ایمنی شناورهای تفریحی، استقرار 12 تیم همیار ناجی در تمامی اسکله ها و بنادر فعال، افزایش لاین های ورودی بندر پهل-لافت، راه اندازی سامانه فروش غیرحضوری بلیط و استقرار 12 دستگاه صدور بلیط به صورت الکترونیکی در بندر شهید ذاکری قشم نیز بخشی دیگر از اقدامات این کمیته بود.

منبع: کجارو / خبرگزاری ایسنا

به "ترابری بیش از سه میلیون مسافر نوروزی در جزیره قشم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترابری بیش از سه میلیون مسافر نوروزی در جزیره قشم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید