جدیدترین اثر ناصر یوسفی برای بچه ها ایرانی

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، به گزارش خبرنگار خبرنگاران (ایبنا)؛ این مجموعه، داستان بچه گربه ای به نام نارنجی است که با خواهر و برادرش در انباری یک مزرعه به جهان آمده است. این مزرعه پر از حیوان های گوناگون است. نارنجی می خواهد با همه این حیوان ها آشنا گردد و با آنها دوستی کند. دختر و پسر صاحب مزرعه تصمیم گرفته اند این بچه گربه ها را بگیرند و کنار خودشان بزرگ نمایند؛ یعنی بشنوند گربه خانگی! اما نارنجی دلش می خواهد یک گربه آزاد باشد. دلش می خواهد در مزرعه بچرخد و با حیوان های مزرعه دوست گردد. او یک روز از انباری بیرون می رود و می گردد یک گربه آزاد! حالا او با تجربه های بی شماری روبرو می گردد.

جدیدترین اثر ناصر یوسفی برای بچه ها ایرانی

جلدهای این مجموعه عبارت اند از: خانواده نارنجی دوستان نارنجی، تجربه های نارنجی و زندگی تازه نارنجی.

ناصر یوسفی متولد 1346 و نویسنده کتاب های بچه ها و نوجوانان است. او دکترای آموزش وپرورش دارد و مشاور چند نهاد بین المللی از جمله یونیسف، کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان، یونسکو و شورای جهانی جمعیت بوده است. یوسفی مدیریت مؤسسه پژوهشی بچه ها جهان را نیز بر عهده دارد. از ناصر یوسفی آثار بسیاری از جمله طعم سیب زرد، دختر نارنج و ترنج، نخودی، من سبز می شوم و قصه های گنجشکی در نشر پیدایش منتشر شده است.

انتشارات پیدایش جلد اول و چهارم مجموعه چهارجلدی نارنجی گربه آزاد را در 80 صفحه مصور رنگی به بهای 37 هزار تومان، جلد دوم را در 112 صفحه مصور رنگی به بهای 52 هزار تومان و جلد سوم را در 96 صفحه مصور رنگی به بهای 45 هزار تومان برای بچه ها +6 سال منتشر نموده است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "جدیدترین اثر ناصر یوسفی برای بچه ها ایرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین اثر ناصر یوسفی برای بچه ها ایرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید