خبرنگاران سرپرست تراکتور: لیگ نوزدهم بهتر است نیمه تمام به انتها برسد

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، تبریز- خبرنگاران- سرپرست باشگاه فرهنگی، ورزشی و مالی تراکتور گفت: با توجه به اینکه فوتبال ایران برخلاف کشورهای اروپایی، تنها هزینه بوده و درآمدی از آن عاید تیم ها نمی گردد، پس بهتر است مسابقات لیگ نوزدهم نیمه تمام به سرانجام برسد.

خبرنگاران سرپرست تراکتور: لیگ نوزدهم بهتر است نیمه تمام به انتها برسد

میرمعصوم سهرابی در گفت و گویی اعلام نمود: کمیته پزشکی فیفا به دنبال شیوع کرونا رسما اعلام نموده که لیگ های فوتبال فوراً تعطیل گردد، چرا که سلامت انسان ها به مراتب با ارزش تر و مهمتر از فوتبال و درآمدهای ناشی از آن است.

وی بیان کرد: با توجه به نیمه تمام ماندن لیگ های معتبری همچون کشورهای فرانسه، آرژانتین و هلند و از سوی دیگر اصرار عجیب متولیان فوتبال ایران برای ادامه مسابقات، این موضوع در اذهان عمومی تداعی می گردد که شاید فدراسیون با اسپانسری قرارداد همکاری دارد و به خاطر برطرف تکلیف و منافع خودش، به ادامه مسابقات در شرایط کرونا اصرار می نماید.

وی گفت: فدراسیون فوتبال باید هزینه باشگاه ها و همچنین سلامت بازیکنان را در اولویت نخست قرار داده و مسابقات لیگ نوزدهم را به طور کامل لغو کند و اکثریت باشگاه ها نیز طی مکاتباتی، از فدراسیون فوتبال درخواست لغو ادامه مسابقات را داشته اند.

سهرابی با بیان اینکه فیفا به عنوان متولی فوتبال در جهان، تصمیم گیری در مورد ادامه یا تعطیلی مسابقات لیگ برتر را به فدراسیون فوتبال هر کشور واگذار نموده است، اضافه کرد: درخواست ما از دبیر کل فدراسیون فوتبال و کمیته تدوین اساسنامه فدراسیون فوتبال، این است که اکثریت حق رای با باشگاه ها باشد، چرا که معتقدیم بی عدالتی است که باشگاه ها برای این فوتبال هزینه نمایند ولی رای سایرین در انتخاب رییس فدراسیون فوتبال تاثیر بیشتری داشته باشد.

وی در مورد پیشنهاداتش برای اصلاح اساسنامه فدراسیون فوتبال، شرح داد: باتوجه به اینکه بخش عظیمی از فوتبال ایران را تیم های لیگ رجحان، دسته یکی، دست دومی شامل می شوند و باشگاه ها با هزینه های خود چرخ فوتبال ایران را می چرخانند، پس تاثیر رأی باشگاه ها در انتخابات فدراسیون فوتبال، باید بیش از 50 درصد باشد.

تیم فوتبال تراکتور با 37 امتیاز و با تفاضل کمتر نسبت به تیم سپاهان در صندلی سوم جدول لیگ برتر نوزدهم فوتبال باشگاه های کشور قرار گرفته است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران سرپرست تراکتور: لیگ نوزدهم بهتر است نیمه تمام به انتها برسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سرپرست تراکتور: لیگ نوزدهم بهتر است نیمه تمام به انتها برسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید