خبر مهم مدیرعامل ایران خودرو برای خریداران تارا

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، خبرنگاران : مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از شروع اجرای تعهدات خودروی تارا ظرف چند روز آینده اطلاع داد و گفت: تارا با گیربکس اتوماتیک در شهریور ماه تحویل مشتریان خواهد شد.

خبر مهم مدیرعامل ایران خودرو برای خریداران تارا

به گزارش وبلاگ تکنولوپ به نقل از خبرآنلاین، فرشاد مقیمی در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری میان سازمان توسعه و نوسازی صنایع ایران ایران (ایدرو)، شرکت های خودروسازی ایران خودرو و سایپا با بنیاد شهید و امور ایثارگران و بانک مرکزی؛ ضمن تکریم مقام شهدا و جانبازان و بزرگداشت روز شهدای هفتم تیر، به رشد 22 درصدی تحویل خودرو به مشتریان از ابتدای امسال تا هفته نخست تیرماه، نسبت به مدت مشابه سال قبل اشاره و اسم کرد: از ابتدای امسال، حدود 120 هزار دستگاه خودروی سواری در ایران خودرو فراوری شده است.

وی با اشاره به افزایش دو برابری فراوری خودروی تجاری نیمه سنگین و سنگین در امسال نسبت به سال قبل، اضافه نمود: از ابتدای امسال تا روز هفتم تیرماه هزار و 132 دستگاه خودروی سنگین و تجاری با افزایش چهار برابری محصولات داخلی فراوری شد، این عدد در مدت مشابه سال گذشته 611 دستگاه بوده است؛ برنامه پیش بینی شده برای فراوری سال 1400، حدود چهار برابر عملکرد سال گذشته خواهد بود.

فروش فوری و پیش فروش گروه ایران خودرو با تخفیف 55 میلیونی

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با اشاره به رشد فراوری در خودروهای باری و مسافری بیان نمود: از زمان شروع نهضت داخلی سازی قطعات و شروع فراوری اتوبوس، فراوری این محصول را از 58 هزار یورو ارزبری به 44 هزار یورو رساندیم و در سال 1400 هم برنامه کاهش این اندازه به 33 هزار یورو را هدفگذاری نموده ایم که تا به امروز توانستیم حدود 13 میلیون یورو از این رقم را محقق کنیم.

وی با اشاره به ظرفیت و توانمندی ایران خودرو دیزل در تامین خودروهای حمل و نقل عمومی، ابراز امیدواری کرد ایران خودرو بتواند نیازمندی های کشور در این حوزه را مرتفع کند.

به گفته مقیمی، فراوری انبوه گیربکس نیمه اتوماتیک از شهریورماه و هم زمان با هفته دولت شروع خواهد شد و خودروی مجهز به این گیربکس هم از آبان ماه به مرحله فراوری خواهد رسید.

منبع: اقتصادنیوز

به "خبر مهم مدیرعامل ایران خودرو برای خریداران تارا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر مهم مدیرعامل ایران خودرو برای خریداران تارا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید