خودنمایی هیوندای آفرودی متفاوت در چین

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، پس از انتشار عکس هایی از نسخه عادی مدل موفاسا، هیوندای از نسخه ادونچر آن که با چاشنی آفرودی و ماجراجویی همراه است،رونمایی کرد.

خودنمایی هیوندای آفرودی متفاوت در چین

کانسپت موفاسا ادونچر در 24 مارس به وسیله هیوندای پکن معرفی گردید.این SUV جمع و جور با اضافه شدن تجهیزات آفرودی با مدل استاندارد متفاوت شده است.

طراحی عجیب و تهاجمی هیوندای در موفاسا هم دیده می گردد.

نمای جلویی شکل و فرم X مانند دارد.سبک طراحی چراغ های جلویی به شکل عمودی و کشیده بوده و تا پایین سپر ادامه دارد.جلوپنجره مرکزی از طراحی پارامتریک استفاده می نماید.

آنقدر طراحی نمای جلویی عجیب و پیچیده است که قطعی نمی توان تشخیص داد که دیلایت درون چراغ اصلی قرار گرفته است یا در نزدیکی کروم بالای جلوپنجره!؟

دو قلاب بکسل هم در جلو و هم در عقب قرار گرفته است.

در نمای عقب طراحی بهتری نسبت به نمای جلویی داریم.چراغ عقب به شکل بیضی شکل و تماما متصل است.نام هیوندای در وسط این چراغ قرار گرفته است.

در نمای جانبی طراحی دو رنگ به همراه ادوات آفرودی مثل قفسه کناری و تایرهای Light Truck متریک با سایز 265/60R18 به چشم می خورد.

یک باربند بزرگ به همراه LED های جلوی آن روی سقف قرار گرفته است.

در اولین نمایش،فقط ظاهر بیرونی فاش شد.بر اساس مقدار Mufasa Adventure، به احتمال زیاد به جایگزینی برای مدل ix35 مخصوص بازار چین تبدیل خواهد شد.

قدرت مدل فراوری انبوه از یک موتور 2.0 لیتری تنفس طبیعی با حداکثر توان 158 اسب بخار تامین می گردد.نسخه های هیبریدی نیز در آینده عرضه خواهند شد.

بر اساس موقعیت و مقدار Mufasa Adventure، به احتمال زیاد به مدل جایگزینی برای مدل ix35 پکن-هیوندای تبدیل خواهد شد.

مدل فراوری انبوه موفاسا ادونچر در ماه آوریل در نمایشگاه خودروی شانگهای رونمایی و در ژوئن امسال به طور رسمی عرضه می گردد.

منبع: خبرآنلاین

منبع: فرادید

به "خودنمایی هیوندای آفرودی متفاوت در چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودنمایی هیوندای آفرودی متفاوت در چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید