دراماتیک ترین استخر های دریایی دنیا

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، در جای جای سواحل جهان، استخر هایی دریایی ساخته شده اند که شناگران را از خطرات پیش بینی نشدۀ شنا در آب های وحشی دریا یا اقیانوس حفظ می نمایند، در حالیکه لذت شنا در دریا را برای آن ها محفوظ نگه می دارند.

دراماتیک ترین استخر های دریایی دنیا

به گزارش فرادید، از استخر آوالون راک در استرالیا تا استخر پری دریایی در کورنوال انگلستان، این استخر ها آب شور دریا را در منطقه ای امن در مقابل امواج کوبندۀ اقیانوس نگه می دارند.

استخر پری دریایی کورنوال انگلستان

کتابی که کریس رومرلی (شناگر و نویسندۀ انگلیسی) اخیرا منتشر نموده است، عکس هایی از بیش از 60 استخر دراماتیک و زیبای دریایی را در خودش دارد؛ این استخر ها نه فقط زیبا هستند بلکه احساس شنا کردن امن در دریا را نیز به بازدیدکنندگان می بخشند.

رومرلی می گوید: من خودم در این بین آن عکس هایی را بیشتر دوست دارم که در روز های طوفانی گرفته شده اند؛ آنجاست که شما می توانید احساس آسودگی در دل طبیعت ناآرام را ادراک کنید.

خلیج کالک، کیپ تاون آفریقای جنوبی

این کتاب حاوی مقالاتی دربارۀ طراحی استخر های دریایی و تاریخچۀ آن ها نیز هست. او برای تالیف این کتاب ساعت ها و ساعت ها در گوگل مپ به جستجوی سواحل مختلف جهان مشغول شده است تا بتواند برترین نمونه های استخر های دریایی را پیدا کند.

در اینجا تصاویری برگزیده از این استخر های دریایی دراماتیک و تماشایی را ملاحظه می کنید.

جزایر قناری

کانتی مایو، ایرلند

آوالون راک، استرالیا

انگلستان

شهر ویک، اسکاتلند

کورنوال، انگلستان

منبع: فرارو

به "دراماتیک ترین استخر های دریایی دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دراماتیک ترین استخر های دریایی دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید