رابطه غیررسمی طارمی با چهره مطرح انگلیسی! ، پرده برداری از پیشنهاد به ستاره ایرانی

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، یک روزنامه ورزشی در پرتغال با اشاره به اینکه مهدی طارمی پنجمین گلزن برتر فوتبال اروپا در سال 2022 بوده است، از ارتباط این مهاجم ایرانی با ریوفردیناند مدافع سابق منچستریونایتد اطلاع داد.

رابطه غیررسمی طارمی با چهره مطرح انگلیسی! ، پرده برداری از پیشنهاد به ستاره ایرانی

به گزارش وبلاگ تکنولوپ آنلاین، روزنامه رکورد پرتغال در گزارشی ضمن اشاره به روند رو به رشد مهدی طارمی طی سه فصل و نیم حضورش در فوتبال اروپا و تبدیل شدن به یکی از برترین گلزنان این قاره، تاکید نمود که مهاجم ایران در جابجایی تابستانی گذشته چهار پیشنهاد قطعی داشته اما باشگاه پورتو با جدایی و انتقال او مخالفت نموده است.

نخبه و برگزیده مثل طارمی

در گزارش این روزنامه آمده است: از یک ناشناخته تا نامی بسیار مورد توجه در فوتبال اروپا؛ این سفری بود که طارمی در سه سال و نیم گذشته انجام داد، زمانی که او در تابستان سال 2019 تقریباً در ردای یک بازیکن ناشناخته از الغرافه قطر به تیم ریوآوه با سرمربیگری کارلوس کاروالهال رسید. امروز آهنگ فرق دارد، مثل این است که بگوییم … شرایط او، در رقابتی ترین مسابقات فوتبال دنیا که تحت نظارت یوفا انجام می گردد واقعاً نخبه و برگزیده است.

31 گل از ابتدای سال 2022 تا به امروز

رکورد در ادامه به آمار گلزنی مهاجم ایرانی پورتو در رده باشگاهی در سال 2022 پرداخته و نوشته است: طارمی در 10 لیگ برتر فوتبال اروپا که پرتغال هم شامل آن می گردد، پنجمین گلزن برتر در سال 2022 بود. این گل ها شامل بازی های مربوط به جام های داخلی هر کشور و حضور در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا می گردد. مهاجم 30 ساله پورتو سال جاری تا به امروز 31 گل در 45 مسابقه برای این تیم به ثمر رساند که آخرین گل برابر ژیل ویسنته بود.

آمار طارمی چطور بهبود یافت؟

این روزنامه پرتغالی سپس از آمار و عملکرد مهاجم ایرانی پورتو تمجید نموده و آورده است: در نگاه اول، دستاورد طارمی ممکن است ناچیز به نظر برسد، اما واقعیت، دشواری چنین کاری را زمانی که همان حساب و کتاب برای سال های گذشته انجام می گردد، نشان می دهد. این ایرانی در سال 2021 هم با 27 گل و نهاده شدن در رده شانزدهم، برترین نماینده -پرتغال- بود. در سال 2020، این عنوان به پائولینو رسید که با 22 گل در رده هجدهم قرار داشت. طارمی در همان سال با 20 گل در رده بیست و یکم نهاده شد. از آن موقع، همانطور که می بینید، او همواره در حال افزایش تعداد گل های خود و صعود در رنکینگ بوده است. در نهایت و از نظر تیم های ملی که در این آمار کلی لحاظ نمی گردد، این مهاجم در سال 2022 در مجموع پنج گل برای ایران به ثمر رساند که دو گل آن در جام دنیای قطر بود، بنابراین مجموع گل های او در سال 2022 اکنون به 36 گل رسیده است.

چهار پیشنهاد قابل توجه برای طارمی و مخالفت پورتو

رکورد بعلاوه در مورد پیشنهاداتی که برای طارمی می رسد پیش بینی کرد این بازیکن با مخالفت پورتو در این تیم ماندنی خواهد بود: طارمی با وجود 30 سال سن، نامی است که در بازار جابجایی آن سوی مرزها به ویژه لیگ برتر انگلیس مطرح است. این موضوع تابستان گذشته زمانی آشکار شد که طبق اطلاعات جمع آوری شده به وسیله رکورد، چهار پیشنهاد ملموس برای بازیکن ایرانی به پورتو رسید. پینتو دا کوستا رئیس باشگاه پورتو همه پیشنهادات را با نه پاسخ داد و همین اتفاق باید در این بازار جابجایی زمستانی به محض اینکه پیشنهادی روی میز گذاشته گردد، رخ بدهد.

طارمی و روابط غیر رسمی با مدافع سابق منچستریونایتد

در بخش پایانی این گزارش به ارتباطاتی که بین طارمی و ریوفردیناند مدافع سابق تیم فوتبال منچستریونایتد برقرار شده و احتمال انتقالش به لیگ برتر را بیشتر می نماید، اشاره شده است: با وکالت چندین ساله علیرضا نیکومنش، مدیربرنامه ایرانی مقیم کانادا، طارمی با گروهی از تاجران مرتبط با آژانسی که ریو فردیناند مدافع میانی سابق یونایتد دارد، روابط غیررسمی برقرار نموده است.

منبع: همشهری آنلاین

به "رابطه غیررسمی طارمی با چهره مطرح انگلیسی! ، پرده برداری از پیشنهاد به ستاره ایرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رابطه غیررسمی طارمی با چهره مطرح انگلیسی! ، پرده برداری از پیشنهاد به ستاره ایرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید