راه اندازی نمایشگاه خیریه عیدونه در دانشگاه تبریز

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، چهاردهمین بازارچه خیریه تحت عنوان عیدونه امروز با حضور رئیس، معاونان، جمعی از مدیران و دانشجویان دانشگاه تبریز در نگارخانه شهید آوینی این دانشگاه گشایش یافت.

راه اندازی نمایشگاه خیریه عیدونه در دانشگاه تبریز

به گزارش خبرنگار استانهای وبلاگ تکنولوپ، نمایشگاه خیریه عیدونه که به خاطر شیوع ویروس کرونا بیشتر به صورت مجازی برگزار می گردد، در چند غرفه از آثار هنری و صنایع دستی دانشجویان از جمله گل و گیاه، نقاشی، غرفه شما، فرفره، قاب و تخم مرغ، کارت پستال، جرم و سفال و... امروز 17 اسفندماه در نگارخانه شهید آوینی دانشگاه تبریز افتتاح شد.

نمایشگاه خیریه عیدونه هر ساله در اسفندماه از سوی کانون خیریه آینه دانشگاه تبریز بیشتر با هدف تشویق دانشجویان و دانشگاهیان برای مشارکت در فعالیت های امور خیریه، یاری به بچه ها بی سرپرست و بد سرپرست و به ویژه بچه ها مبتلا به سرطان بیمارستان بچه ها تبریز و یاری به قشر نیازمند جامعه برای بازدید علاقمندان دایر می گردد که عواید حاصل از فروش آثار هنری و فرهنگی این نمایشگاه و به ویژه یاری های خیریه جمع شده در این نمایشگاه برای امور خیریه اعطا می گردد.

شایان ذکر است، این نمایشگاه از امروز 17 اسفند ماه تا 26 ماه جاری از ساعت30: 9 صبح تا 15 بعداز ظهر برای بازدید علاقمندان دایر است.

یادآور می گردد: کانون آینه دانشگاه تبریز در سال 86 با هدف آنالیز و تبیین علمی و جامعه شناسی مسئله فقر در سطح دانشگاه و جامعه و ارائه راه چاره های مبارزه با آن و کوشش برای رسیدن به جامعه ای با شاخص های فرهنگی بالا، آشناسازی قشر دانشجو با مسئله محرومیت زدایی، ترویج فرهنگ نوع دوستی در بین دانشجویان و آسیب شناسی گروه های نیازمند در جامعه فعالیت خود را در این دانشگاه شروع نموده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "راه اندازی نمایشگاه خیریه عیدونه در دانشگاه تبریز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی نمایشگاه خیریه عیدونه در دانشگاه تبریز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید