روایت عاشقانه یک شهید و همسرش کتاب شد

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، به گزارش خبرنگار خبرنگاران در زنجان، کتاب اندکی بنشین که باران بگذرد روایت زندگی نامه و همسرانه ای ساده و صمیمی از خاطرات شمسی فلاحتی همسر معلم شهید، سید امیرحسین موسوی به چاپ رسیده و منتشر شد.

روایت عاشقانه یک شهید و همسرش کتاب شد

کتاب اندکی بنشین که باران بگذرد توسط لیلا داورزنی زندگی کوتاه اما عاشقانه شمسی فلاحتی و شهید امیرحسین موسوی را روایت می کند.

نگارش این کتاب سه سال طول کشیده است و مطالب آن شامل مصاحبه با همسر شهید، خانواده و دوستان شهید امیرحسین موسوی در روستای حسن ابدال است.

نویسنده با حساسیت تام چندین بار همراه این خانواده به روستای ابدال، زادگاه شهید موسوی، رفته و از نزدیک آنچه را که قرار است در کتاب بیاورد دیده است.

قرار دریافت در آن خانه روستایی زیبا در نوشتن خاطرات به وی کمک فراوانی کرده است. قسمت هایی از متن به درخواست راوی حذف و جاهایی کامل بازنویسی شد تا در نهایت خاطرات به صورتی داستان گونه و روان برای مخاطب روایت شود.

رئیس حوزه هنری استان زنجان با اشاره به آماده سازی 15 کتاب از سوی حوزه هنری زنجان گفت: از مجموع 15 مورد کتابی که در مراحل کارشناسی و چاپ است، تقریبا 9 مورد شامل شعر و داستان است که توسط حوزه هنری به چاپ می رسد.

امیر نعمتی با اشاره به اینکه در استان زنجان ما شاهد درخشش استعدادها و اتفاقات خوبی هستیم، افزود: به همین دلیل حوزه هنری سیاست خود را در حمایت از نویسندگان و شعرا قرار داده است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "روایت عاشقانه یک شهید و همسرش کتاب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روایت عاشقانه یک شهید و همسرش کتاب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید