سورنا ستاری رفت؛ دهقانی فیروزآبادی سرپرست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شد

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، روح الله دهقانی فیروزآبادی سرپرست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شد. وی در حال حاضر رئیس جهاد دانشگاهی است.

سورنا ستاری رفت؛ دهقانی فیروزآبادی سرپرست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شد

ابراهیم رئیسی در حکمی روح الله دهقانی فیروزآبادی رئیس جهاد دانشگاهی را با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری منصوب کرد.

پیش تر زمزمه های برکناری و استعفای ستاری مطرح شده بود.

روح الله دهقانی فیروزآبادی تحصیلات دوره کارشناسی (1382)، کارشناسی ارشد (1384) و دکترا (1387) خود را در رشته مهندسی هوافضا در دانشگاه صنعتی شریف به پایان رساند و درحال حاضر، دانشیار دانشکده مهندسی هوافضا و عضو هیأت علمی این دانشگاه است و بیش از 100 عنوان مقاله در مجلات معتبر علمی دارد.

از دیگر سوابق اجرایی این استاد نمونه آموزشی و پژوهشی دانشکده هوافضای دانشگاه صنعتی شریف می توان به معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی و معاونت فرهنگی و اجتماعی و همکاری در معاونت پژوهشی و مشاور رئیس دانشگاه صنعتی شریف اشاره کرد.

وی همچنین تأسیس و مدیریت پردیس نوآوری و مرکز تحقیقات شهید تهرانی مقدم و همچنین مدیریت مرکز رشد آن را در حوزه علم و فناوری در کارنامه خود دارد.

راهبری و توسعه بیش از 30 شرکت دانش بنیان در حوزه های تخصصی و مدیریت و اجرای چند پروژه و طرح صنعتی ملی نیز از دیگر سوابق دکتر دهقانی فیروزآبادی به شمار می آید.

منبع: همشهری آنلاین

به "سورنا ستاری رفت؛ دهقانی فیروزآبادی سرپرست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سورنا ستاری رفت؛ دهقانی فیروزآبادی سرپرست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید