سپر به کتابفروشی ها آمد

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، به گزارش خبرنگار خبرنگاران ، این کتاب در قالب رمان علمی و تخیلی نوشته شده و موضوعش در خصوص زمانی است که فعل و انفعالات خورشید وارد یک فرایند غیر طبیعی شده و سکونت در زمین به خطر می افتد.

سپر به کتابفروشی ها آمد

این کتاب یک رمان علمی تخیلی برای علاقه مندان به ادبیات است و هفت فصل را با نام های ستاره ناباب، ابرنواختر، زبانه ها و شراره ها، درخشش، زمین زنده، بالا و بالاتر و تابش دربردارد.

در بخشی از این کتاب می خوانیم: عده ای به طبل آخرالزمان و خشم خدا می کوبیدند و پویش دعوت به توبه راه انداخته بودند. عده ای هم پویش مبارزه با گرم شدن کره زمین را از سر گرفته بودند. فضای مجازی پر شده بود از هشتگ های این چنینی. بیشتر فیلم های روز هم یا درباره باز شدن دهان زمین و بلعیدن آدمیزاد بودند یا تف انداختن خورشید روی کره زمین، کز دادن بشر و این جور خزعبلات. یک عده هم آن وسط دنبال دزدی بودند و هرچه به چنگشان می رسید را دپو می کردند، از کِرِم ضدآفتاب و دستمال کاغذی گرفته تا آب معدنی و لبنیات؛ از شیر مرغ تا جان آدمیزاد را احتکار می کردند. یک روز گفتند مردم در گرما شیر زیاد بنوشند، چون طبعش سرد است. شیر در عرض یک روز نایاب اما گاو فراوان شد. خلاصه، تابستان داغ و عجیبی بود. همه گیری گرما بود.

نشر معارف اخیرا این کتاب را با شمارگان هزار نسخه و قیمت 95 هزار تومان عرضه نموده است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "سپر به کتابفروشی ها آمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سپر به کتابفروشی ها آمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید