ضرورت آمادگی بنادر برای تخلیه کالا های اساسی

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، خبرگزاری خبرنگاران- مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: پیش بینی می شود در نیمه دوم سال با حجم انبوهی از ورود کالا های اساسی در بنادر روبرو شویم.

ضرورت آمادگی بنادر برای تخلیه کالا های اساسی

به گزارش خبرگزاری وبلاگ تکنولوپ به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، آقای محمد راستاد در همایش سراسری مدیران این سازمان افزود: لذا همه بنادر کشور، باید به لحاظ تجهیزات بندری، با قدرت و کیفیت بالا، عملیات تخلیه کالا های اساسی از کشتی ها را انجام دهند.

وی با اشاره به ایفای دقیق وظایف نظارتی بر همه قرارداد ها در بنادر، گفت: وظیفه ما به عنوان کارفرما این است که به دقت جزییات قرارداد ها با سرمایه گذاران و اپراتور ها را کنترل کنیم و نقش هدایت گری داشته باشیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان لزوم سلامت اداری و نظارت دقیق بر خدمات اداری و عملکرد کارکنان، افزود: با توجه به تصویب طرح جامع بنادر بازرگانی و تعهدات ما به این طرح کاربردی و دقیق، لازم است همه مدیران در بنادر و ستاد، هر طرح و برنامه ای را فقط در راستای طرح جامع بنادر دنبال کنند.

وی با بیان اینکه رویکرد دولت بر تسهیل و ساده سازی امور است، افزود: فرآیند های سازمانی باید برای ذی نفعان و مشتریان، تسریع و تسهیل شود تا سرمایه گذاران انگیزه بیشتری برای سرمایه گذاری پیدا کنند.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با تاکید بر ارتقا و توجه ویژه به موضوع ایمنی دریایی و دریانوردی، گفت: به واسطه اینکه همواره با ریسک های منجر به حوادث غیرقابل جبران روبرو هستیم، لازم است که بی کم وکاست به ایمنی در دریا و عملیات بندری توجه کنیم.

راستاد با بیان اینکه مدیران باید در دسترس مراجعان باشند، افزود: همه مدیران لازم است با اختصاص وقت و تنظیم برنامه، همواره در دسترس ارباب رجوع، مراجعان، مشتریان و ذی نفعان و کارکنان باشند.

منبع: خبرگزاری آریا

به "ضرورت آمادگی بنادر برای تخلیه کالا های اساسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرورت آمادگی بنادر برای تخلیه کالا های اساسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید