ضرغامی: بسیاری از موانع داخل وزارتخانه میراث است

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، خبرگزاری خبرنگاران- وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: زیرمیز زدن را از روز اول در وزارتخانه شروع کردیم، زیرا بسیاری از موانع داخل وزارتخانه است.

ضرغامی: بسیاری از موانع داخل وزارتخانه میراث است

به گزارش خبرگزاری وبلاگ تکنولوپ، سید عزت الله ضرغامی در نشست هیئت نمایندگان بازرگانی اتاق ایران اضافه نمود: به این منظور در نخستین همایش سراسری مدیران وزارتخانه اعلام کردم تحول در همه شئون وزارتخانه شروع شده و در همه موارد ساختارشکنی خواهیم کرد، زیرا اگر ساختارشکنی نکنیم کار ها پیش نمی رود.

وی اضافه نمود: در حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هر قدمی بخواهیم برداریم به صد مانع از سوی همکاران وزارتخانه برخورد می کنیم از این رو اعلام کردم همه این موارد باید برطرف گردد و موانع را باید به سطل آشغال بریزیم، در این راستا برای من نگاه و اندیشه نو مطرح است.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با بیان این که مشکل کشور امروز آئین نامه و قوانین نیست اضافه نمود: در مدیریت پیشرفته جهان، یک قانون تصویب و برای آن صد رویه درست می نمایند، اما ما در کشور صد قانون تصویب می کنیم، اما به رویه و روش اجرای قانون که می رسیم همه درجا می زنیم.

ضرغامی گفت: مسئولان به جای آن که همواره حرف بزنند بهتر است گوش و به وعده ها عمل نمایند.

وی با بیان این که با بخش خصوصی خیلی کار داریم اضافه نمود: بخش خصوصی باید در همه حوزه های بیست گانه گردشگری حضور داشته باشد و نقش آن بیش از پیش تقویت گردد.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ادامه داد: در این باره با سرمایه گذارانی که قصد سرمایه گذاری بیش از هزار میلیارد تومان در حوزه گردشگری داشته باشند و تسهیلات هم نخواهند جلسه برگزار می کنم و تا به امروز نیز این کار را نموده ام.

ضرغامی اضافه نمود: در کشور هزار همت هزار همت پول فراوری می گردد بدون این که ذره ای خلق ثروت گردد به گونه ای که کشور در حال از دست رفتن است، اما وقتی فردی می گوید من خودم آن هم در هر حوزه ای که شما بگویید سرمایه گذاری می کنم هزار مانع پیش روی وی قرار می گیرد.

وی گفت: فردی مراجعه و اعلام نموده میخواهد در حوزه گردشگری استان فارس و شهر شیراز پنج هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری کند، اما مسئولان استان حاضر نشدند وی را به حضور بپذیرند با این فرد جلسه ای برگزار کردم سپس استاندار فارس، شهردار شیراز و همه مسئولان را در جلسه ای خواستم که آن ها هم در جلسه اعلام کردند از هرگونه کمکی به سرمایه گذار دریغ نخواهند کرد.

ضرغامی بعلاوه گفت: در شرایط کنونی وضع گردشگری کشور مناسب نیست و مانند بیماری است که اگر از روی تخت بلند گردد اقتصاد و کشور را نجات می دهد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "ضرغامی: بسیاری از موانع داخل وزارتخانه میراث است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرغامی: بسیاری از موانع داخل وزارتخانه میراث است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید