عکس ، قیافه و مشخصات ماشینی که قرار است جای 206 را بگیرد

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، گجت نیوز نوشت: مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو زمان فراوری و عرضه هاچ بک ایران خودرو TF21 به عنوان جایگزین پژو 206 را گفت.

عکس ، قیافه و مشخصات ماشینی که قرار است جای 206 را بگیرد

گروه صنعتی ایران خودرو مدتی قبل از خودرو TF21 به عنوان جایگزین پژو 206 پرده برداشت. هاچ بک TF21 که در کلاس ابعادی B واقع شده است با طراحی ظاهری مجذوب کننده خود می تواند نگاه بسیاری را به خود جلب کند. TF21 به یک موتور TU5 پلاس 1.5 لیتری چهار سیلندر 16 سوپاپ مجهز شده که می تواند قدرتی برابر با 113 اسب بخار و گشتاور 150 نیوتن متر را فراوری کند.

قدرت فراوری شده از این موتور نیز به وسیله گیربکس 6 سرعته اتوماتیک با قابلیت تعویض دنده تیپ ترونیک به چرخ ها انتقال پیدا خواهد نمود. محصول تازه ایران خودرو به ازای هر 100 کیلومتر حدود 7 لیتر سوخت مصرف می نماید و از لحاظ فنی در سطح رانا پلاس و تارا واقع شده است.

تاریخ فراوری و زمان عرضه ایران خودرو TF21

مهدی خطیبی، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در مورد زمان فراوری خودرو TF21 مطرح کرد این خودرو به زودی در آذرماه سال جاری در تعداد 47 دستگاه به مرحله فراوری صنعتی خواهد رسید. وی در مورد فرایند فراوری انبوه این خودرو نیز اعلام کرد TF21 می بایست مراحل مربوط به آزمایش های مختلفی چون آزمایش جاده و تصادف را طی کند و پس از اینکه تاییدیه های مربوطه را دریافت کرد وارد بازار خواهد شد.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "عکس ، قیافه و مشخصات ماشینی که قرار است جای 206 را بگیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، قیافه و مشخصات ماشینی که قرار است جای 206 را بگیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید