فراخوان ارسال کتاب های آموزشی و تربیتی برای ورود به مدارس

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، تهران (پانا) - رییس گروه ساماندهی منابع مکتوب دفتر انتشارات و فناوری آموزشی از انتشار فراخوان ارسال کتاب های آموزشی و تربیتی به سامانه کنترل کیفیت منابع آموزشی مکتوب برای ناشران و دست اندرکاران حوزه نشرآموزش اطلاع داد.

فراخوان ارسال کتاب های آموزشی و تربیتی برای ورود به مدارس

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، مهتاب میرایی آشتیانی از انتشار این فراخوان با هدف اعطای تأییدیه رسمی وزارت آموزش و پرورش و دریافت نشان استاندارد الکترونیکی به کتاب های مناسب ورود به مدرسه اطلاع داد.

وی با اشاره به اهداف انتشار این فراخوان گفت: سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی با هدف ساماندهی، نظارت و ارزیابی مستمر در حوزه فراوری و نشر منابع آموزشی و تربیتی مناسب برای دانش آموزان، معلمان، کارشناسان و دانشجومعلمان از افراد حقیقی و حقوقی علاقه مند اعم از ناشران ملی و بین المللی در حوزه های بچه ها، نوجوان و بزرگسال، مؤسسات آموزشی و فرهنگی و صاحب نظران و فعالان این حوزه دعوت می نماید آثار مکتوب خود را برای داوری به دبیرخانه مربوطه واقع در سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی ارسال نمایند.

رئیس گروه ساماندهی منابع مکتوب درخصوص کتاب های واجد شرایط برای شرکت در این فراخوان گفت: کتاب های یاری درسی و یاری آموزشی، کتاب های داستانی و کتاب های مناسب برای بچه ها استثنایی که در سال های 1399 و 1400 منتشر شده اند در صورتی که با آموزه ها و ارزش های دینی و ملی مطابقت داشته باشند. بعلاوه کتاب های دارای محتوای آموزشی و تربیتی ویژه مدیران، والدین، کارشناسان، مربیان و بچه ها پیش از دبستان (0 تا 6 سال)، دبستان، مبه وسیلهه اول، مبه وسیلهه دوم و فنی و حرفه ای که بر اساس اصول و استانداردهای آموزشی نوشته شده اند و دارای روش های یاددهی و یادگیری و شناسنامه تعیین و مناسب برای گروه های سنی مختلف هستند و دارای شابک، کیفیت کاغذ، رنگ و چاپ استاندارد و بدون ضرر برای مصرف نمایندگان باشند، می توانند در این فراخوان شرکت نمایند.

به گفته میرایی، آثار دریافتی پس از ثبت در سامانه http://samanketab.roshd.ir به وسیله کمیته داوری آنالیز و نتیجه آن به وسیله پست الکترونیک برای ناشر ارسال می گردد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "فراخوان ارسال کتاب های آموزشی و تربیتی برای ورود به مدارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراخوان ارسال کتاب های آموزشی و تربیتی برای ورود به مدارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید