قاشق چایخوری در فرهنگسرای خانواده

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، هوشنگ مرادی کرمانی را همه می شناسیم. نویسنده ای که کتاب هایش به طرز معجزه آوری مخاطب را مجذوب خود می نماید، برخی داستان ها کوتاه و برخی دیگر به نسبت بلندتر و داستان ها از هر نظر با قصه های پیش از خود متفاوت هستند و این نکته باعث شده است کتاب یکنواخت و ملال انگیز نباشد.

قاشق چایخوری در فرهنگسرای خانواده

به گزارش وبلاگ تکنولوپ،خبر خوب اینکه فرهنگسرای خانواده برنامه ای گذاشته به نام به وقت کتاب تا در آن با حضور بچه ها و نوجوانان علاقه مند، کتاب یک قاشق چایخوری استاد گلشیری مورد خوانش قرارگیرد. کتابقاشق چایخوری گلشیری هم به نثر روان نوشته شده و مخاطب به راحتی می تواند با شخصیت های داستان ارتباط بگیرد.

هدف از اجرای این طرح استفاده مطلوب از اوقات فراغت و توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین بچه ها و نوجوانان عنوان است.

کتاب قاشق چایخوری شامل سیزده داستان کوتاه است به نام های باغ کاکا، سه چرخه، نمک، ستاره، شکلات، قاشق چای خوری، پتوس بهرام و پتوس نگار، بابا جان، سخت گیر، سیسمونی، خانه خودم، پای بلند پنگوئن است و داستان ها از نظر موضوعی به یکدیگر وابسته نیستند و هرکدام موضوعی متفاوت و جداگانه دارند.

علاقه مندان برای حضور در این برنامه می توانند روز سه شنبه 19 اردیبهشت ماه ساعت 16 به کتابخانه خانواده واقع در خیابان سیدجمال الدین اسدآبادی (یوسف آباد)، خیابان بیست ویکم، بوستان شفق مراجعه نمایند.

منبع: همشهری آنلاین

به "قاشق چایخوری در فرهنگسرای خانواده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قاشق چایخوری در فرهنگسرای خانواده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید