قربانی: مس رفسنجان خیلی هزینه کرده و باید هم نتیجه بگیرد

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، مدافع تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: مس رفسنجان در این فصل خیلی هزینه کرده و باید هم از این تیم انتظار نتیجه دریافت داشته باشیم.

قربانی: مس رفسنجان خیلی هزینه کرده و باید هم نتیجه بگیرد

سیروان قربانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ تکنولوپ، در خصوص شرایط فعلی تیمش در آستانه دیدار فردا با مس رفسنجان گفت: شرایط خوبی داریم و در بازی با سپاهان هم یک امتیاز مهم از این تیم قلدر گرفتیم که در واقع برای ما حکم برد را داشت. کادر فنی مسائلی که از ما خواسته بودند را در زمین پیاده کردیم. شرایط تیم ما خوب شده است و می خواهیم در بازی فردا هم نتیجه خوبی بگیریم و مس را شکست دهیم.

وی در خصوص تاثیر حضور محمود فکری در نفت مسجدسلیمان گفت: حضور این مربی انگیزه مضاعفی به بازیکنان داده و اشتیاق برای رسیدن به موفقیت در همه بازیکنان دیده می شود. مسئولان باشگاه از جمله آقای نظری هم زحمت می کشند تا مسائل را برطرف کنند و امیدوارم روزی برسد که تیم های نفتی هیچ مسئله ای نداشته باشند.

قربانی با تمجید از مس رفسنجان شرح داد: مس یکی از تیم های خوب است و یکی از پدیده های لیگ امسال بود، هر چند خیلی هزینه کرده و باید هم از این تیم انتظار نتیجه دریافت داشته باشیم. آنها تیمی خوب و قابل احترام هستند. ما در مسجد سلیمان مقابل تیم هایی که قوی تر از مس بودند نتایج خوبی گرفتیم که می توان به بازی با سپاهان و پرسپولیس اشاره کرد. تیم دست و پا بسته ای نیستیم و با توجه به شرایط میزبانی فقط به برد فکر می کنیم.

مدافع تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در خصوص عملکرد خودش در این فصل گفت: همیشه در هر شرایطی خدا را شکر می کنم. متاسفانه در ابتدای فصل و در بازی با تراکتور مصدوم شدم و چندین هفته را از دست دادم، خدا را شکر که در 9-8 بازی گذشته به میدان رفتم و انگیزه زیادی دارم تا بهترین عملکرد را داشته باشم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "قربانی: مس رفسنجان خیلی هزینه کرده و باید هم نتیجه بگیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قربانی: مس رفسنجان خیلی هزینه کرده و باید هم نتیجه بگیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید