مجیدی: فهرست مازاد نداریم، به فضای مجازی l توجهی نمی کنم

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:.بازی بسیار سختی مقابل پدیده داریم و کاری به جایگاه این تیم در جدول نداریم.

مجیدی: فهرست مازاد نداریم، به فضای مجازی l توجهی نمی کنم

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ تکنولوپ، فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از ملاقات استقلال و پدیده مشهد گفت:طبیعتا بازی فردا برای 2 تیم مهم است.بازی بسیار سختی مقابل پدیده داریم، کاری به جایگاه پدیده در جدول نداریم و در پی کسب 3 امتیاز مسابقه هستیم.

وی اضافه نمود:دانشگر و مرادی به علت سرماخوردگی و آزادی و غفوری به علت مصدومیت در اختیار ما نیستند.

سرمربی استقلال که به سئوال یک خبرنگار در مورد حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا پاسخ نداد در مورد عملکرد امین قاسمی نژاد و دلایل افت این بازیکن گفت: امین بازیکن با اخلاق و با کیفیتی است اما تمریناتی انجام می دهیم و با توجه به آمادگی از بازیکنان استفاده می کنیم و به موقع از او استفاده خواهیم کرد.

وی اضافه نمود: ما نه فهرست مازادی داریم و نه در مورد نیم فصل می خواهیم تصمیم بگیریم. همه تمرکزمان روی بازی های به جای مانده است و هیچ صحبتی هم نکردیم. ان شاالله در نیم فصل تصمیم می گیریم چه بازیکنانی را جذی می کنیم و اگر احتیاج باشد چه بازیکنی از جمع ما جدا می گردد.

مجیدی در مورد عملکرد آرش رضاوند و انتقاد از این بازیکن در فضای مجازی گفت: من اصلا به فضای مجازی کاری ندارم. اگر بازیکنی آماده باشد از او استفاده می کنم.ما تمرینات تیم را می بینیم و کادر فنی برترین تصمیم گیرنده در مورد بازی کردن بازیکنان است.به این مسائل حاشیه ای هم توجهی نداریم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "مجیدی: فهرست مازاد نداریم، به فضای مجازی l توجهی نمی کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجیدی: فهرست مازاد نداریم، به فضای مجازی l توجهی نمی کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید