هزینه زندگی ابدی چقدر است؟

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، بعضی در این جهان بر این باور هستند که با توسعه علم و فناوری می توانند پس از مرگ بار دیگر به زندگی برگردند!

هزینه زندگی ابدی چقدر است؟

همین ایده باعث شده است تا بنیاد تداوم بخشیدن به طول عمر الکور که اغلب با نام الکور (Alcor) شناخته می گردد در سال 1972 تاسیس گردد. یک سازمان غیرانتفاعی آمریکایی، معاف از اقتصادیات فدرال که در اسکاتسدیل، آریزونا، ایالات متحده مستقر است. راز زندگی پس از مرگ را در وبلاگ تکنولوپ بخوانید.

راز زندگی پس از مرگ چیست؟

الکور انجماد اجساد و مغزهای انسان ها را در نیتروژن مایع پس از مرگ قانونی آن ها فراهم می آورد، با امید به احیا و بازگرداندن شان به سلامت کامل؛ البته در صورت توسعه فناوری نو در آینده. با این حال در جامعه علمی، به این جریان با شک و تردید دیده می گردد و رویکرد آن به عنوان حیله گری و شبه علم شناخته شده است. این موسسه اکنون 1393 عضو دارد، از جمله 200 نفر که مرده اند و اجساد آن ها تحت فرآیندهای سرمازیستی قرار گرفته است. بیشتر اعضای الکور به وسیله بیمه نامه های عمر که از الکور به عنوان ذینفع نام می برند، حمایت اقتصادی سرمازیستی را تامین می نمایند.

چک کردن مداوم حال افراد منجمد شده

اعضایی که ثبت نام نموده اند از دستبندهای هشدار پزشکی استفاده می نمایند که به بیمارستان ها و پزشکان اطلاع می دهد تا در صورت اضطرار به الکور اطلاع دهند. در خصوص فردی که نزدیک به مرگ است، الکور می تواند تیمی را برای آماده باش بفرستد.

در بعضی از استان ها، اعضا می توانند گواهی هایی مبنی بر رد کالبد شکافی را امضا نمایند. بریدگی اندام های بدن (به ویژه مغز) و رگ های خونی مورد احتیاج برای کالبد شکافی، حفظ بدن، به ویژه مغز، بدون آسیب یا پرفیوژن بدن با گلیسرول را سخت می نماید.

چه موقع فرآیند منجمد سازی شروع می گردد؟

روش نگهداری بهینه کمتر از یک ساعت پس از مرگ شروع می گردد. اعضا می توانند معین نمایند که آیا مایلند الکور برای حفظ آن ها کوشش کند، حتی اگر کالبد شکافی اتفاق بیفتد یا اینکه اگر کالبد شکافی امید چندانی به حفظ کالبد آن ها را نداشته باشد، می خواهند دفن یا سوزانده شوند.

در موارد با آماده باش از راه دور، به محض اعلام مرگ قانونی بیمار، پشتیبانی قلبی ریوی شروع می گردد. بعضی از بیماران قادر به دریافت فوری حمایت قلبی ریوی نبودند، اما بدن آن ها تا حد امکان حفظ شده است. الکور شبکه ای از امدادگران در سراسر کشور و 7 جراح مستقر در منطقه ها مختلف دارد که به صورت 24 ساعته آماده خدمت هستند.

هزینه زندگی ابدی چقدر است؟

برای انجماد کامل بدن، 200 هزار دلار هزینه احتیاج است، اما برای مغز این رقم به 80 هزار دلار کاهش می یابد. اجساد در دمای منفی 135 درجه سانتی گراد حفظ می شوند.

پیشنهاد مطالعه: مطلب آیا پتوی سنگین بر کیفیت خواب تاثیر دارد؟ را بخوانید.

منبع: پیام دلتا

به "هزینه زندگی ابدی چقدر است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزینه زندگی ابدی چقدر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید