پارک اوره لردگان در مرحله مکان یابی است

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: پارک اوره لردگان در مرحله مکان یابی است و زمینی نیز در مجاورت شهرک صنعتی این شهرستان پیشنهاد شده است.

پارک اوره لردگان در مرحله مکان یابی است

سجاد رستمی گفت: پارک اوره لردگان در مرحله مکان یابی است، زمینی نیز در مجاورت شهرک صنعتی این شهرستان پیشنهاد شده که اداره کل منابع طبیعی و محیط زیست با احداث این پارک در این مکان مخالف هستند.

وی اضافه کرد: رایزنی های لازم برای احداث پارک اوره در شهرستان لردگان با هماهنگی دستگاه های متولی در مرکز انجام شود تا بتوان کار را آغاز کرد.

بیشتر بخوانید

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری نیز با بیان اینکه برنامه ریزی برای احداث پارک اوره در شهرستان لردگان در حال انجام است، گفت: در تلاشیم در گام اول واحد تولید اوره با روکش گوگرد در شهرک صنعتی این شهرستان احداث شود.

منزوی اضافه کرد: اکنون با مشکل تامین آب روبرو هستیم، امکان تامین آب از کارون وجود ندارد، باید اندازه آب مورد نیاز از طریق مجری اعلام شود تا فازی را از پارک اوره انتخاب کنیم که کمترین اندازه مصرف آب را داشته باشد.

چهارمحال و بختیاری یکی از استان هایی در کشور است که دارای صنعت فولاد و پتروشیمی است و همچنین در استان های مجاور نیز صنایعی هم چون فولاد، پتروشیمی وجود دارد که جزو مجتمع های تاثیرگذار در کشور نیز هستند، بنابراین شرایط برای اجرای طرح های زیرمجموعه این صنایع در این استان وجود دارد.

مجتمع پتروشیمی اوره و آمونیاک چهارمحال و بختیاری در منطقه فلارد در هفتم آذرماه سال 99 به بهره برداری رسمی رسید که 80 درصد تولید این مجتمع به خارج از کشور صادر و 20 درصد نیز برای مصرف داخلی است.

احداث پارک پتروشیمیایی بروجن و پارک اوره رزینی در دستور کار قرار گرفت و چند سرمایه گذار نیز برای سرمایه گذاری اعلام آمادگی کردند.

وبلاگ تکنولوپ چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "پارک اوره لردگان در مرحله مکان یابی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارک اوره لردگان در مرحله مکان یابی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید