چه تعداد از رانندگان تاکسی زن هستند؟

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، تهران (پانا) - به گفته مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی شهری کشور اکنون چهار هزار و 830 زن در کشور راننده تاکسی هستند و در ناوگان تاکسیرانی فعالیت می کنند.

چه تعداد از رانندگان تاکسی زن هستند؟

به گزارش ایرنا، مرتضی ضامنی افزود: دو هزار و 900 نفر از بانوان فعال در حوزه تاکسیرانی کشور در تهران فعالیت می کنند، در این بخش این آمادگی وجود دارد تا با همکاری علاقه مندان سهم زنان را حوزه تاکسیرانی افزایش دهیم.

وی ادامه داد: ناوگان فعال تاکسیرانی با 318 هزار خودرو تاکسی در سطح کشور مشغول ارائه خدمت است که از این تعداد در شهر تهران 76 هزار خودرو تاکسی فعال هستند.

192هزار تاکسی به سن فرسودگی رسیده اند

مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی گفت: طبق مصوبه هیات وزیران، تاکسی هایی که به سن 10سال رسیده باشند، مشمول فرسودگی هستند.

ضامنی افزود: اکنون 192 هزار دستگاه تاکسی به سن فرسودگی رسیده است اما با توجه به اجرای طرحی که در حوزه نوسازی تاکسی های فرسوده از ابتدای سال 1395 آغاز شد، پیروز به نوسازی 75 هزار و 670 هزار دستگاه تاکسی فرسوده شدیم.

تاکسی ها از اعمال محدویت تردد معاف هستند

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی افزود: با اعمال محدودیت تردد یکی از گروه های شغلی که از این موضوع معاف شدند، خودروهای فعال در حوزه حمل و نقل عمومی هستند.

ضامنی افزود: با هماهنگی که با پلیس راهور به عمل آمده است، فهرست ناوگان فعال در این بخش به عنوان فهرست مجاز در اختیار پلیس قرار گرفته است و این ناوگان مشمول جریمه نمی شوند، بنابراین با برنامه ریزی های اجرا شده در سازمان های تاکسیرانی، شهروندان می توانند برای سفرهای ضروری خود از این ناوگان استفاده کنند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "چه تعداد از رانندگان تاکسی زن هستند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چه تعداد از رانندگان تاکسی زن هستند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید