کلیه محور های مواصلاتی استان اردبیل باز است

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل گفت: تردد در کلیه راه های اصلی مواصلاتی استان اردبیل در جریان است.

کلیه محور های مواصلاتی استان اردبیل باز است

کمال الدین میرجعفریان با بیان اینکه تردد در کلیه راه های اصلی مواصلاتی استان اردبیل در جریان بوده، گفت: حدود 90 درصد از راه های روستایی بازگشایی شده و مابقی راه های روستایی تا ساعات آینده بازگشایی خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل می گوید: در سال گذشته و در اولین روز های سال نو، چندین سامانه بارشی کم سابقه وارد استان اردبیل شده و باعث بروز مسائل بسیاری در بخش های مختلف شده است.

میرجعفریان گفت: عمده مسائل استان اردبیل در فصل پاییز و زمستان، عدم برف روبی معابر شهری و جاده ای در زمان مقرر و مناسب بوده که دلیل این موضوع هم فرسودگی و به خصوص نبود ماشین آلات سنگین در استان است.

او گفت: به پیشنهاد استان اردبیل، دولت و مجلس در امسال به خرید ماشین آلات سنگین برای استان ها توجه ویژه ای داشته و استان اردبیل هم در بین استان های با اولویت اصلی واقع شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: در صورتی که برنامه ریزی های لازم دولت و مجلس برای خرید ماشین آلات سنگین، اجرا گردد، در زمان پاییز و زمستان امسال، مسائل گذشته و فعلی حوزه برف روبی در استان اردبیل تکرار نخواهد شد.

وبلاگ تکنولوپ اردبیل اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "کلیه محور های مواصلاتی استان اردبیل باز است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلیه محور های مواصلاتی استان اردبیل باز است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید