10 هدفون برتر که می توانید اردیبهشت سال جاری از خبرنگاران خریداری کنید

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، هدفون ها این روزها به یکی از محبوب ترین و کاربردی ترین لوازم جانبی گوشی های هوشمند در میان کاربران تبدیل شده اند. اگر قصد خرید هدفون را دارید و می خواهید که از بین محصولات باکیفیت موجود در بازار دست به انتخاب بزنید، اصلا این مطلب را از دست ندهید، چرا که قصد داریم در این مطلب به آنالیز 10 هدفون برتر و پرفروش فروشگاه آنلاین خبرنگاران بپردازیم و آن ها را برای خرید به شما معرفی کنیم. گفتنی است که در ماه های اخیر این هدفون ها با قیمت های متنوع، فروش بسیار بالایی را تجربه نموده اند و مورد توجه کاربران بسیاری قرار گرفته اند.

10 هدفون برتر که می توانید اردیبهشت سال جاری از خبرنگاران خریداری کنید

معرفی 16 هدفون عالی و باکیفیت برای ورزش و دویدن

فهرست محتوا

هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل T13 TWS

هدفون بلوتوثی سامسونگ مدل گلکسی بادز 2 پرو

هدفون بی سیم اپل مدل ایرپاد پرو 2

هدفون بی سیم سامسونگ مدل گلکسی بادز 2

هندزفری بلوتوثی مدل inpods 12

هدفون بی سیم اپل مدل AirPods New Generation

هندزفری بلوتوثی مدل M10

هدست بلوتوثی ریمکس مدل AirPods Pro 2

هندزفری بلوتوثی مدل BTH-F9-5

هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل T20 AilyPods

سخن پایانی

هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل T13 TWS

آغازگر فهرست 10 هدفون بلوتوثی پرفروش و محبوب فروشگاه آنلاین وبلاگ تکنولوپ خواهیم بود با معرفی و آنالیز محصولی بسیار باکیفیت و پرامکانات از برند کیو سی وای یعنی مدل T13 TWS. این هدفون بلوتوثی که از نوع توگوشی است، وزن بسیار سبک 20 گرمی دارد و همین عامل نیز موجب می گردد تا کاربران به راحتی بتوانند تا ساعت های طولانی از گوش دادن به موسیقی دلخواه خود لذت ببرند. وظیفه فراوری صدا در هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل T13 TWS بر عهده دو درایور 7.2 میلی متری است که این کار را به خوبی انجام می دهند و صدایی تفکیک شده و بسیار شفاف را به گوش کاربران می رسانند. این محصول از جنس پلاستیک بسیار نرم و باکیفیت ساخته شده و در برابر ضربات نیز مقاومت بسیار خوبی دارد. کیو سی وای مدل T13 TWS از اتصال بلوتوثی نسخه 5.1 برای متصل شدن به دستگاه های هوشمند شما استفاده می نماید که پایداری خوبی دارد.

سری های این هدفون برتر از جنس سیلیکونی هستند و این امکان را به کاربران می دهند تا متناسب با مقدار گوش خود از آن ها بهره ببرند. این هدفون بی سیم مجهز به 4 عدد میکروفون نویز کنسلینگ است که مکالمه آسان و بسیار باکیفیتی را برای کاربران به ارمغان می آورد، بنابراین دیگر دغدغه ای برای مکالمه در محیط های شلوغ و پرسروصدا نخواهید داشت. کیو سی وای مدل T13 TWS باتری بسیار خوبی دارد و عمر باتری 8 ساعته را به کاربران ارائه می دهد که این مقدار به یاری کیس شارژ 380 میلی آمپر ساعتی آن به حدود 80 ساعت می رسد. شارژ شدن خود کیس نیز به حدود 2 ساعت زمان احتیاج دارد. بعلاوه این هدفون بی سیم پرفروش از استاندارد IPX5 پشتیبانی می نماید و در برابر رطوبت و عرق بسیار مقاوم است. برد این محصول حدود 10 متر است و شارژ شدن آن نیز به وسیله کابل USB-C صورت می گیرد.

هدفون بلوتوثی سامسونگ مدل گلکسی بادز 2 پرو

گلکسی بادز 2 پرو، نوترین هدفون بی سیم پرچم دار سامسونگ است که با پیشرفته ترین قابلیت ها و امکانات در بازار هدفون های بی سیم به فروش می رسد. اول از همه باید به طراحی ارگونومیک این هدفون برتر وبلاگ تکنولوپ اشاره کنیم به راحتی درون گوش کاربران قرار می گیرد و با طراحی درون آن به خوبی چفت می گردد، بنابراین دیگر نگرانی از بابت افتادن هدفون هنگام انجام فعالیت های ورزشی نخواهید داشت. این محصول نو سامسونگ از درایور 10 میلی متری و توییتر 5.3 میلی متری برای فراوری صدا بهره می برد و از تکنولوژی صدای 360 درجه و فناوری صدای 24 بیتی Hi-Fi نیز پشتیبانی می نماید. فناوری نویز کنسلینگ در این محصول سامسونگ نسبت به نسل قبلی اش بسیار پیشرفته تر شده و در نتیجه خیلی بهتر از قبل می تواند هنگام مکالمه از سروصدای محیط اطراف شما بکاهد.

گلکسی بادز 2 پرو از بلوتوث نسخه 5.3 برای اتصال به دستگاه های هوشمند بهره می برد و حدبیشتر برد اعلام شده آن نیز حدود 10 متر است. این هدفون برتر در حالتی که قابلیت حذف نویز فعال باشد تا 5 ساعت می تواند شارژدهی به کاربران ارائه دهد، اما در حالت عادی این مقدار می تواند به 8 ساعت افزایش پیدا کند که رقم مناسبی محسوب می گردد. بادز 2 پرو گواهی ضدآب IPX7 را دارد و حدبیشتر نیم ساعت می توان از آن در عمق 10 متری سطح آب استفاده کرد. پشتیبانی از شارژ سریع هم باعث شده فقط 10 دقیقه آن را به شارژ متصل کنید تا 2 ساعت شما را همراهی کند. بعلاوه کنترل های لمسی روی هر دوی هدفون قرار گرفته و امکان کنترل به وسیله هر دو گوشی وجود دارد.

هدفون بی سیم اپل مدل ایرپاد پرو 2

اگر از کاربران و هواداران اپل هستید، نسل نو هدفون بی سیم ایرپاد پرو 2 این شرکت می تواند یک انتخاب بسیار مناسب برای شما جهت مکالمه و گوش دادن به موسیقی باشد. این هدفون بسیار پرطرفدار اپل برای فراوری صدای باکیفیت از درایورهای نوی نسبت به نسل قبلی بهره می برد و همین عامل نیز سبب شده تا صدا بسیار واضح و شفاف، با بیس مناسب و تعادل عالی تن های بالا، پایین و میانه به گوش کاربران برسد. میکروفون دوگانه از نوع Beamforming این هدفون بی سیم نیز در هنگام مکالمات، صدا را با بالاترین کیفیت ممکن انتقال می دهند. ایرپاد پرو 2 از بلوتوث نسخه 5.3 برای اتصال به دستگاه های هوشمند بهره می برد و به وسیله کیس شارژ با درگاه لایتنینگ و شارژ بی سیم Qi نیز انرژی مجدد خود را به دست می آورد.

سری های سیلیکونی این هدفون برتر به آرامی با مجرای گوش تطبیق داده می شوند و خستگی کمتری برای گوش های شما به همراه خواهند داشت. هدفون بی سیم اپل مدل ایرپاد پرو 2 قادر است تا حدود 95 درصد از نویزهای موجود در محیط اطراف را خنثی کند و بهره گیری از فناوری Dolby Atmos نیز لذت بسیار بیشتری را هنگام گوش دادن به موسیقی برای کاربران به ارمغان می آورد. این محصول با پشتیبانی از گواهی IPX4، در برابر پاشش آب و تعریق مقاوم است و باتری آن نیز حدبیشتر 6 ساعت دوام می آورد که این آمار و ارقام با استفاده از کیس شارژ به جای 24 ساعت، به 30 ساعت می رسد. ایرپاد پرو 2 به لطف بهره مندی از تراشه H2، به خودی خود یکی از بهترین ها در این زمینه محسوب می گردد.

هدفون بی سیم سامسونگ مدل گلکسی بادز 2

اگرچه دو سال از عرضه هدفون بی سیم گلکسی بادز 2 سامسونگ می گذرد، اما همچنان این محصول به لطف داشتن قابلیت های بسیار کاربردی و بعلاوه قیمت مناسبش از محبوبیت بسیار خوبی میان کاربران برخوردار است. گلکسی بادز 2 سامسونگ از یک ووفر 11 میلی متری برای افزایش کیفیت صدای بم و یک توییتر 6.5 میلی متری برای ایجاد صدایی واضح با حداقل اعوجاج بهره می برد. طراحی ارگونومیک این هدفون بی سیم موجب شده تا به راحتی درون گوش کاربران قرار بگیرد و درون آن چفت گردد. این محصول از بلوتوث نسخه 5.2 برای اتصال به گوشی های هوشمند شما بهره می برد و بردی 10 متری نیز دارد. علاوه بر این ها، کیفیت هدفون برتر در انجام مکالمات هم فوق العاده بالاست که در درجه اول این موضوع به خاطر میکروفون های قدرتمند و در درجه دوم به خاطر حذف نویزهای محیط است.

گلکسی بادز 2 سامسونگ از گواهی IP62 پشتیبانی می نماید و تنها در برابر پاشش آب مقاوم است. این محصول از تراشه BES2500ZP به عنوان قلب تپنده خود استفاده می نماید و بعلاوه با سیستم عامل اندروید 7 به بالا سازگاری دارد. از نظر پشتیبانی کدک، این هدفون از کدک های اصلی SBC و AAC پشتیبانی می نماید. گلکسی بادز 2 از فناوری یادگیری ماشینی برای حذف نویز پس زمینه در حین تماس های تلفنی بهره می برد و صدای کاربران به طور قابل توجهی بسیار واضح تر به کاربران طرف مقابل می رسد. این محصول از یک باتری خوب و با دوام بهره می برد که با یک بار شارژ و در حالتی که حذف نویز فعال روشن باشد، تا 5 ساعت شما را همراهی خواهد نمود و اگر این قابلیت را خاموش کنید، تا حدود 7.5 ساعت می تواند به شما شارژدهی ارائه دهد. 15 دقیقه شارژ کردن این هدفون برتر به یاری کابل USB-C، حدود 50 درصد به انرژی این کیس شارژ اضافه می نماید.

هندزفری بلوتوثی مدل inpods 12

در میان هدفون های بلوتوثی پرفروش فروشگاه وبلاگ تکنولوپ محصولات های کپی زیادی وجود دارد که از جمله محبوب ترین آن ها می توان به هندزفری بلوتوثی مدل inpods 12 اشاره نمود. این محصول در حال حاضر یکی از مقرون به صرفه قیمت ترین هدفون های بی سیم بازار به شمار میرود و در عین حال کیفیت قابل قبولی نسبت به قیمتش دارد. هندزفری بلوتوثی مدل inpods 12 از طراحی ایرپادز اپل بهره برده و بدنه مات آن نیز به هیچ عنوان لکه های اثر انگشت را به خود جذب نمی نماید. وزن این محصول حدود 30 گرم است، بنابراین در استفاده های طولانی مدت برای کاربران آزاردهنده نخواهد بود. کنترل های صوتی نیز در این هدفون وبلاگ تکنولوپ فعال هستند و از روی خود محصول نیز می توانید پخش آهنگ را متوقف کنید و یا آن را از سر بگیرید.

هندزفری بلوتوثی مدل inpods 12، کیفیت صدای قابل قبولی نسبت به قیمتش دارد و البته انتظار چندان زیادی نمی توانید از آن داشته باشید. این محصول بعلاوه قابلیت مکالمه را نیز برای کاربران به ارمغان می آورد. باتری 90 میلی آمپر ساعتی به عنوان منبع انرژی این هدفون بی سیم در نظر گرفته شده که همچون ایرپادز اپل با کابل لایتنینگ شارژ می گردد و کاربران قادر خواهند بود حدبیشتر تا 3 ساعت به صورت مداوم با آن به موسیقی گوش دهند. البته این مقدار به یاری کیس شارژش به 5 ساعت نیز می رسد. شارژ شدن کیس این محصول نیز به یک ساعت زمان احتیاج دارد. inpods 12 از بلوتوث 5.0 به عنوان رابط بی سیم برای اتصال به گجت های هوشمند مختلف بهره می برد و با این تفاسیر تا شعاع 10 متری قادر است عملکرد پایداری را از خود به نمایش بگذارد.

هدفون بی سیم اپل مدل AirPods 2nd Generation

ایرپاد مدل 2nd Generation، محصولی بسیار باکیفیت و قدرتمند از شرکت اپل است که توانسته نظر مثبت کاربران زیادی را به خود جلب کند. این هدفون برتر که طراحی منحصر به فرد و جذابی دارد، به راحتی درون گوش کاربران قرار می گیرد و از این نظر هیچ مسئله ای وجود ندارد. اپل این محصول خود را به پردازنده H1 مجهز نموده که عملکرد بسیار خوبی دارد و با سیستم عامل iOS 12.2 به بالا سازگار است. این هدفون بی سیم اپل، از لحاظ کیفیت صدا، این امکان را برای شما فراهم می نماید که از کیفیت موسیقی عالی، شفاف و پویا در تمام طول روز لذت ببرید.

سنسورهای اپتیکال و شتاب سنج این محصول نیز، تجربه نوی از محصولات اپل را برای کاربران به ارمغان می آورد. باتری 69 میلی آمپر ساعتی این هدفون بی سیم اپل حدبیشتر 5 ساعت برای گوش دادن به موسیقی و مکالمه دوام می آورد. البته این مقدار به یاری کیس شارژ 398 میلی آمپر ساعتی این محصول به 24 ساعت نیز می رسد. با 15 دقیقه شارژ کردن این هدفون بی سیم می توان انرژی لازم برای فعالیت به مدت 2 تا 3 ساعت را به این محصول تزریق کرد. ایرپاد نسل دوم اپل بعلاوه از بلوتوث نسخه 5.0 برای اتصال به دستگاه های هوشمند شما استفاده می نماید.

هندزفری بلوتوثی مدل M10

در بین پرفروش ترین هدفون های بی سیم فروشگاه آنلاین وبلاگ تکنولوپ محصولاتی به چشم می خورند که برند خاصی ندارند، اما به واسطه یک سری قابلیت های جالب و محنصر به فرد فروش بسیار خوبی را تجربه می نمایند. یکی از این محصولات، هندزفری بلوتوثی مدل M10 است که کیس آن از یک مانیتور بهره می برد که در عین جالب بودن، بسیار کاربردی نیز است. این محصول ابعاد بسیار جمع وجوری دارد و هدفون ها نیز به راحتی درون گوش کاربران قرار می گیرند و با طراحی درون آن به خوبی چفت می شوند. این هدفون بلوتوثی مقرون به صرفه قیمت وبلاگ تکنولوپ ، کیفیت صدای بسیار خوبی دارد و به لطف میکروفون های تعبیه شده، امکان مکالمه را نیز در اختیار کاربران قرار می دهند.

برد این محصول پرفروش وبلاگ تکنولوپ حدود 10 متر است و با بلوتوث نسخه 5.0 نیز به دستگاه های هوشمند اندرویدی و iOS متصل می گردد. مانتیور تعبیه شده روی کیس شارژ این هدفون وبلاگ تکنولوپ ، یک سری اطلاعات مفید نظیر درصد شارژ هر کدام از هدفون ها و بعلاوه خود کیس را در اختیار کاربران قرار می دهد. یکی دیگر از نقاط قوت این محصول باتری پرظرفیت 600 میلی آمپر ساعتی کیس شارژ آن است که به کاربران این امکان را می دهد تا حدبیشتر 4 ساعت به موسیقی گوش نمایند یا مکالمه برقرار نمایند. شارژ شدن کامل این کیس شارژ نیز به حدود 1 الی 2 ساعت زمان احتیاج دارد و با کابل میکرو USB نیز این کار صورت می گیرد.

هدست بلوتوثی ریمکس مدل AirPods Pro 2

محصولات برند چینی ریمکس در بازار ایران مورد استقبال کاربران بسیار زیادی قرار گرفته و در فروشگاه وبلاگ تکنولوپ جز پرفروش ترین برند ها به شمار می رود. محصولی از این برند که قصد معرفی آن را داریم، هدست بلوتوثی مدل AirPods Pro 2 است که کیفیت بسیار خوبی دارد و برای گوش کردن به موزیک و مکالمه می توان از آن استفاده کرد. طراحی این محصول از طراحی هدفون های بی سیم اپل بهره گرفته شده که راحتی درون گوش را هنگام استفاده برای کاربران به همراه می آورد. 2 درایور 6 میلی متری وظیفه فراوری صدای این محصول را بر عهده دارند و این کار را به بهترین شکل ممکن نیز انجام می دهند. محدوده عملکرد این هدفون برتر بلوتوثی حدود 10 متر است و بلوتوث نسخه 5.3 نیز برای اتصال به دستگاه های هوشمند نیز بهره می برد.

هدست بلوتوثی ریمکس مدل AirPods Pro 2، از پلاستیک فوق العاده با کیفیتی ساخته شده که انعطاف بالایی هم دارد و بدنه آن هم مات است و اثر انگشت را به خود جذب نمی نماید. از آن جایی هم که سری های این محصول به صورت سیلیکونی تعبیه شده اند، به راحتی درون گوش می نشینند و هنگام دویدن یا ورزش کردن از گوش خارج نمی شوند که این یکی از مزیت های بزرگ این هدفون بی سیم ریمکس به شمار می آید. شارژدهی این محصول حدود 8 ساعت است و کیس آن نیز در عرض 1 ساعت به طور کامل شارژ می گردد.

هندزفری بلوتوثی مدل BTH-F9-5

هندزفری بلوتوثی مدل BTH-F9-5، یکی دیگر از هدفون های بدون برند اما پرطرفدار فروشگاه آنلاین وبلاگ تکنولوپ است که قابلیت های خوبی را در ازای پرداخت هزینه ای مقرون به صرفه به کاربران ارائه می دهد. این هدفون برتر ابعاد بسیار جمع وجوری دارد و بلوتوث نسخه 5.0 آن، اتصال پایداری را هنگام گوش دادن به موسیقی به همراه می آورد. این محصول مجهز به نشانگر LED است که درصد شارژ هدفون را به کاربران نشان می دهد و باتری 3500 میلی آمپر ساعتی کیس شارژ آن نیز می تواند به عنوان یک پاوربانک در شرایط اضطراری مورد استفاده قرار بگیرد.

این هدفون پرفروش وبلاگ تکنولوپ عمر باتری 6 ساعته دارد و در صورت استفاده از محفظه شارژ این مقدار تا 12 ساعت افزایش می یابد. BTH-F9-5 از پروفایل های مختلفی نظیر A2DP،AVRCP،HFP،HSP نیز پشتیبانی می نماید و در برابر رطوبت و عرق نیز مقاوم است. شارژ شدن این محصول نیز حدود یک ساعت به طول می انجامد.

هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل T20 AilyPods

در نهایت می پردازیم به معرفی و آنالیز دیگر هدفون پرفروش و محبوب فروشگاه آنلاین وبلاگ تکنولوپ از برند کیو سی وای یعنی مدل T20 AilyPods. این هدفون بلوتوثی از دو درایورهای 13 میلی متری برای فراوری صدا استفاده می نماید و بردی 10 متری را نیز به کاربران ارائه می دهد. این محصول کیفیت صدای بسیار خوبی دارد و از بلوتوث نسخه 5.3 برای اتصال به دستگاه های هوشمند شما نیز بهره می برد. هدفون کیو سی وای، از استاندارد ضد آب IPX4 بهره می برد و در مقابل تعریق و باران می تواند مقاومت خوبی از خود به نمایش بگذارد.

چهار میکروفون تعبیه شده برای این هدفون برتر هم امکان قابلیت نویز کنسلینگ را به همراه دارد و همین امر سبب شده تا وضوح صدای بسیار خوبی از سمت شما برای مخاطب در برقراری تماس های صوتی داشته باشد. هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل T20 AilyPods تا 5 ساعت می تواند کاربران را برای گوش دادن به موسیقی و بعلاوه مکالمه همراهی کند و این مقدار به یاری کیس شارژ 220 میلی آمپر ساعتی اش به حدود 20 ساعت می رسد.

سخن پایانی

در این مطلب به معرفی و آنالیز 10 هدفون برتر و محبوب فروشگاه وبلاگ تکنولوپ پرداختیم تا اگر قصد خرید این دسته از محصولات را دارید، به راحتی به فهرستی از بهترین ها دسترسی پیدا کنید. به نظر شما بهترین هدفون بلوتوثی موجود در بازار کدام است؟ لطفاً تجربیات ارزشمند خود را با ما و سایر کاربران وبلاگ تکنولوپ مگ در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول

بهترین هدفون های وبلاگ تکنولوپ مربوط به کدام برند هستند؟

بهترین هدفون های وبلاگ تکنولوپ بیشتراً مربوط به برندهای QCY، سامسونگ و اپل هستند.

بهترین برند هدفون چیست؟

به صورت کلی نمی توان به این پرسش پاسخ کاملی داد چرا که در درجه نخست باید دید چقدر بودجه برای خرید هدفون اختصاص می دهید. به صورت کلی هدفون های معرفی شده در این فهرست جزو بهترین ها و پرفروش ترین ها هستند و هیچ نگرانی از بابت انتخاب آن ها نخواهید داشت.

آیا بهترین هدفون های وبلاگ تکنولوپ از قابلیت نویز کنسلینگ بهره می برند؟

بله. این دسته از محصولات قابلیت های بسیار پیشرفته ای دارند که یکی از آن ها قابلیت نویز کنسلینگ است.

آیا بهترین هدفون های وبلاگ تکنولوپ از گواهی ضد آب پشتیبانی می نمایند؟

بله. بیشتر این هدفون ها ضد آب هستند.

منبع: دیجیکالا مگ

به "10 هدفون برتر که می توانید اردیبهشت سال جاری از خبرنگاران خریداری کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 هدفون برتر که می توانید اردیبهشت سال جاری از خبرنگاران خریداری کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید