آغاز لیگ برتر فوتسال بعد از 108 روز با طعم کرونا و جنجال پناهندگی

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، آخرین بازی لیگ برتر فوتسال ایران روز 12 اسفندماه برگزار شد و در آن مسابقه که دیدار سوم مرحله نیمه نهایی محسوب می شد، تیم گیتی پسند پیروز به شکست سن ایچ شد.

آغاز لیگ برتر فوتسال بعد از 108 روز با طعم کرونا و جنجال پناهندگی

از آن روز مسابقات فوتسال مثل سایر رقابت های ورزشی به خاطر شیوع کرونا تعطیل شد و حالا قرار است بعد از 108 روز تعطیلی دوباره از سر گرفته شود؛ آن هم با دیدار حساس مس سونگون و گیتی پسند اصفهان در فینال. این مسابقه ساعت 18 فردا جمعه در سالن پیروزی اصفهان برگزار می شود.

هر چند که در 3-2 ماه گذشته ویروس کرونا حرف اول را در ارتباط با فینال لیگ برتر فوتسال می زد، اما جنجال هفته اخیر بین دو تیم که با مصاحبه حامد نجفی مدیرعامل مس با وبلاگ تکنولوپ آغاز شد، بر متن این مسابقه سایه انداخت. نجفی مدعی شده بود محمدرضا سنگ سفیدی (بازیکن این فصل گیتی پسند که فصل قبل در مس بازی می کرد) سال گذشته قصد پناهندگی در کشور ایتالیا را داشته است.

این ادعا با واکنش تند عراقی زاده در مقام باشگاه گیتی پسند و همچنین حمید بی غم سرمربی این تیم روبرو شد. مسی ها در واکنش به این مصاحبه ها علیه بی غم که او هم سابقه کار در تیم مس را دارد، اقامه دعوی کردند. در نهایت گیتی پسند هم با انتشار بیانیه ای تأکید کرد که فعلاً به خاطر دیدار حساس فینال سکوت می کند.

صرفنظر از حواشی این مسابقه که بین دو تماشاگر خواهد بود، می توان به غیبت علی اصغر حسن زاده کاپیتان تیم ملی و بازیکن گیتی پسند به خاطر محرومیت اشاره کرد که کار میزبان را سخت می کند.

علاوه بر این، به عقیده مربیان و بازیکنان دو تیم، تعطیلی طولانی مدت لیگ و تمرینات تأثیر خودش را بر مسائل فنی فینال می گذارد و احتمالاً این دیدار کیفیت بالایی نداشته باشد. حسین شمس عضو کمیته فنی فوتسال در گفتگو با وبلاگ تکنولوپ تاکید کرد که این مسابقه مثل یک جنگ تمام عیار است و به همین خاطر نگران مصدومیت ملی پوشانی است که در دو تیم بازی می کنند.

صرفنظر از هر نتیجه ای که در فینال رقم بخورد، کمیته فنی فوتسال تصمیم گرفته تیم قهرمان لیگ را به مسابقات جام باشگاه های آسیا (به میزبانی امارات) و نایب قهرمان را به رقابت های جام باشگاه های جهان (به میزبانی تایلند) اعزام کند.

دیدار برگشت فینال روز 6 تیر به میزبانی مس در تبریز برگزار می شود. در صورت تساوی در دو دیدار رفت و برگشت، دیدار سوم به میزبانی کرمان به عنوان یک زمین بیطرف در تاریخ 9 تیر برگزار می شود.

نتایج دیدارهای نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال که اسفندماه گذشته برگزار شد به این شرح می باشد:

دیدار اول:

* ستارگان ورامین 1- مس سونگون 5

* سن ایچ ساوه 4- گیتی پسند 7

دیدار دوم:

* مس 2- ستارگان صفر

* گیتی پسند 4- سن ایچ 5

دیدار سوم:

* گیتی پسند 5- سن ایچ 2

منبع: خبرگزاری مهر

به "آغاز لیگ برتر فوتسال بعد از 108 روز با طعم کرونا و جنجال پناهندگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز لیگ برتر فوتسال بعد از 108 روز با طعم کرونا و جنجال پناهندگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید