آیا استفاده از دستبند الکترونیکی در کره جنوبی اجباری می شود؟

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، با توجه به نگرانی مقامات کره جنوبی از نقض قوانین قرنطینه توسط عده ای از مردم و امکان شیوع گسترده ویروس کرونا، ممکن است استفاده از دستبند کنترلی الکترونیک در این کشور اجباری شود.

آیا استفاده از دستبند الکترونیکی در کره جنوبی اجباری می شود؟

مقامات دولت کره جنوبی می گویند در حال بررسی استفاده از دستبند الکترونیک به طور سراسری برای کنترل دقیق افراد و کسب اطمینان از رعایت قوانین قرنطینه در این کشورهستند.

به گفته یون تائه هو مدیر دفتر سیاستگذاری بهداشت عمومی وزارت بهداشت و رفاه کره جنوبی، اگر چه بیشتر مردم کره پروتکل های قرنطینه را رعایت می کنند. اما برخی به این مساله بی توجه هستند و لذا ما بعد از بررسی ابزار موجود مؤثرترین آنها را برای مجبور کردن مردم به رعایت سیاست های قرنطینه مورد استفاده قرار می دهیم.

وی اضافه نمود: دولت از پیامدها و برداشت های منفی عمومی در صورت استفاده از دستبندهای الکترونیک اطلاع دارد و در ارزیابی های خود به این مساله توجه می کند.

دولت کره جنوبی تا به امروز 75 نفر را که در این کشور سیاست های قرنطینه را نقض کرده اند شناسایی کرده و از میان این افراد شش نفر به علت نقض قوانین بهداشتی کشور تحت بازپرسی پلیس هستند.

بر اساس برآوردهای مقامات این کشور طی روزهای آینده حدود 80 تا 90 هزار در کره جنوبی به علت ابتلاء به کرونا باید قرنطینه شوند و فعلاً برای کنترل این افراد از روش تماس های تلفنی مکرر یا مراجعه حضوری به محل قرنطینه برای کنترل شرایط استفاده می شود.،مهر

منبع: ایران آنلاین

به "آیا استفاده از دستبند الکترونیکی در کره جنوبی اجباری می شود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا استفاده از دستبند الکترونیکی در کره جنوبی اجباری می شود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید