سلامتی و پزشکی

ساعت هوشمند میبرو لایت در مقابل میبرو X1؛ کدام را بخریم؟

در این مطلب به مقایسه دو ساعت هوشمند مالی و بسیار محبوب از برند چینی میبرو می پردازیم؛ ساعت هوشمند میبرو لایت در مقابل میبرو X1. دو محصولی که اگر چه قیمت آن ها در بازار گجت های هوشمند بسیار نزدیک به یک دیگر است، اما یک سری تفاوت های قابل ملاحظه دارند که...

24 مهر 1402

ساعت هواوی واچ GT 3 SE در مقابل آنر GS پرو؛ کدام را بخریم؟

در این مقاله به مقایسه دو ساعت هوشمند حرفه ای از دو برند شناخته شده دنیای تکنولوژی یعنی هواوی و آنر می پردازیم؛ ساعت هواوی واچ GT 3 SE در مقابل آنر GS پرو. این دو ساعت هوشمند اگر چه با قیمت های بسیار نزدیکی نسبت به هم در بازار گجت های هوشمند به فروش می رسند،...

18 مهر 1402

10 راه افزایش انرژی برای دویدن

بسیاری از دوندگان عنوان می نمایند که انرژی کم یکی از دلایل مهم عدم دویدن آنها به همان مقدار است که می خواهند. خستگی مزمن می تواند همه کوشش های شما را برای یک برنامه دویدن مداوم از مسیر خارج کند. با همه اینها، مهم انگیزه است که محدودیت های شما را در زمانی...

1 مهر 1402

صفر تا صد فرایند درخواست ویزای شینگن

یکی از ویزاهای معتبر و باارزش که احتمالا نام آن را شنیده باشید، ویزای شینگن است. ویزا شینگن به شما اجازه می دهد که 27 کشور عضو این طرح را برای سفر و جابه جایی مانند یک کشور واحد و یک پارچه ببینید.

22 شهریور 1402

این 5 غذا را در وعده صبحانه نخورید ، برترین مواد غذایی برای صبحانه

آغاز روز با یک صبحانه کامل، زمینه را برای یک سبک زندگی سالم فراهم می نماید. اما عجله برای رفتن سر کار اغلب ما را به گزینه های سریع و وسوسه انگیز راهنمایی می نماید که همه این گزینه ها خوب نیستند و می توانند برای سلامت بسیار مضر باشند.

21 شهریور 1402

واکنش امیرحسین زارع به تغییر کشتی گیر سنگین وزن آمریکا

امیرحسین زارع درباره رسیدنش به دوبنده تیم ملی بعد از سومی در مسابقات جهانی 2022 بلگراد گفت: سال گذشته بعد از آسیب دیدگی که پشت سر گذاشتم، با ترس به تمرین برگشتم و با همان شرایط هم در جهانی سال گذشته می توانستم فینالیست شده و طلا بگیرم، اما یک اشتباه مقابل...

19 شهریور 1402

شناسایی و تعطیلی 4 هزار مرکز غیرمجاز پزشکی

معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در سال گذشته حدود 4 هزار مرکز غیرمجاز مداخله گر در امر درمان به وسیله دانشگاه های علوم پزشکی تعطیل یا پلمب شدند.

19 شهریور 1402

بیماری که این اسب را به معروفیت رساند، عکس

اگرچه به صورت دقیق این گونه از اسب ها از یک نژاد خاص نیستند، اما به علت پوست و موی سفیدشان به معروفیت رسیده اند.

9 شهریور 1402

ویراستار خوب می تواند نمره اثر را به حد اعلی برساند

سرویس کودک و نوجوان خبرنگاران (ایبنا)، مجید راستی، نویسنده ادبیات کودک و نوجوان استکه تا کنون بیش از 70 عنوان کتاب برای خردسالان و بچه ها نوشته است. او غیر از نویسندگی در حوزه­ ادبیات کودک، سردبیری مجله رشد کودک نیز در کارنامه فعالیت او قرار گرفته است.

4 شهریور 1402

مردی که مثل آب، شیشه می خورد!

می گوید می تواند قندان کریستالی با قطر بیش از 10 میلی متر را در 15 دقیقه بخورد و شیشه دودی 40 در 50 سانتی متری را هم در مدت 40 دقیقه بدون کوچک ترین بریدگی و زخمی نوش جان کند.

30 مرداد 1402

فواید بی نظیر انجیر خشک که نمی دانید

اندازه بالای کلسیم، آهن و پتاسیم در انجیر خشک همراه با اندازه بالای فیبر و چربی کم باعث می گردد که موادی سالم به رژیم غذایی خود اضافه کنید.

26 مرداد 1402

نمایش یک مار دو سر بسیار کمیاب در باغ وحش تگزاس

پس از گذشت بیش از دو سال وقفه برای بهبود یافتن از آسیب دیدگی، یک مار دو سر کمیاب در باغ وحشی در تگزاس دوباره به نمایش گذاشته شد و بار دیگر در کانون توجه نهاده شد.

24 مرداد 1402

خوردن صبحانه در این ساعت دیابت را از شما دور می نماید ، برترین زمان برای خوردن ناهار و شام

نتایج تحقیقات تازه در اسپانیا نشان می دهد که افراد سحرخیز ممکن است با بیدار شدن زودهنگام از ابتلا به دیابت نوع 2 نیز پیشگیری نمایند.

4 مرداد 1402

فناوری فوق پیشرفته ماشین های برقی در آیفون نو

دیجیاتو نوشت: گزارشی تازه می گوید سری آیفون 15 اپل احتمالاً از فناوری باتری خودروهای برقی بهره خواهد برد که در آن اجزای باتری به صورت یک پشته کار گذاشته می شوند تا تراکم انرژی و طول عمر بیشتری داشته باشد.

27 تیر 1402

استرس مزمن باعث هوس کردن این خوراکی ها می گردد

استرس مزمن نیازهای متابولیک بدن و استفاده و دفع بسیاری از مواد مغذی را افزایش می دهد و در نتیجه اگر فردی از رژیم غذایی مغذی استفاده نکند، ممکن است کمبود بعضی ریزمغذی ها رخ دهد.

25 تیر 1402

پوشش بیمه 3 سرطان شایع در دستور کار، برقراری پوشش آزمایشات HPV

معاون بیمه و خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت ایران از اقدامات صورت گرفته برای پوشش بیمه ای غربالگری سه سرطان شایع در کشور در عین حال درباره بیماری HPV و پوشش بیمه ای تشخیص این بیماری، گفت: هیچ تغییری در پوشش بیمه ای آزمایشات تشخیص زودهنگام سرطان HPV ایجاد...

25 تیر 1402

چه رنگ کاغذ دیواری خانه را بزرگ نشان می دهد

آیا دوست دارید فضای خانه خود را بزرگ تر و دل بازتر نشان دهید؟ این کار با استفاده از کاغذ دیواری ممکن است.

21 تیر 1402

دلیل عرق کردن زیاد چیست؟، برترین روش برای درمان تعریق بیش از حد

اگر در پی راهی برای درمان تعریق زیاد هستید، ابتدا باید ببینید دلیل تعریق زیاد چیست. رژیم غذایی نامناسب، استرس، داشتن بیماری های زمینه ای و بیماری هایپرهیدروزیس بعضی از دلایل تعریق زیاد است.

19 تیر 1402

6 روش برای خنک نگه داشتن بدن بدون کولر و پنکه

خنک ماندن را می توان با استفاده از بعضی لوازم اولیه و دانستن نحوه دستکاری خانه برای کنترل دمای آن انجام داد. در این مطلب با 6 روش برای انجام این کار آشنا می شوید.

12 تیر 1402

سنگ اندازی در مدیریت حریم تهران ، برطرف 3 معارض بزرگ در پروژه شهید بروجردی

محمدجوادخسروی در یکصد و پنجاه و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن ارائه گزارش کار به روسای کمیسیون های سلامت، محیط زیست و خدمات شهری، فرهنگی و اجتماعی و نظارت و حقوقی از مهمترین مسائل و اقدامات این شهرداری در جهت عمران و آبادانی این منطقه و کسب...

10 تیر 1402
تعداد: (470)