اثبات بهره وری ویدئوهای آموزشی آنلاین برای دانش آموزان

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، آنالیز های محققان دانشگاه هاروارد نشان می دهد استفاده از ویدئوهای آنلاین برای آموزش دانش آموزان و دانشجویان از کارآیی و بهره وری لازم برخوردار است.

اثبات بهره وری ویدئوهای آموزشی آنلاین برای دانش آموزان

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی وبلاگ تکنولوپ به نقل از تک اکسپلوریست، استفاده از ویدئوهای آموزشی آنلاین با پیشرفت فناوری روز به روز در حال افزایش است و آنالیز ها حاکیست این روش آموزشی می تواند هم بهره وری لازم را داشته باشد و هم کاربران از استفاده از آن لذت ببرند.

علاوه بر تاثیرگذاری کافی، این روش آموزشی می تواند امکانات و گزینه های جدیدی را برای دریافت اطلاعات در اختیار کاربران قرار دهد که با استفاده از روش های سنتی آموزشی در دسترس نیستند.

اینترنت و امکانات فناورانه فراوری کاتالوگ ها و مواد آموزشی رایگان آنلاین را نیز تسهیل می نماید و می توان انتظار داشت با پیشرفت فناوری های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده این خدمات باز هم تنوع بیشتری پیدا کند.

باید توجه داشت در صورت وجود مهارت در سازندگان فیلم های آموزشی به منظور استفاده از حرکات آهسته، جلوه های بصری گرافیکی و نمایش اطلاعات افزوده، غنای ویدئوهای آنلاین باز هم افزایش می یابد.

منبع: خبرگزاری فارس

به "اثبات بهره وری ویدئوهای آموزشی آنلاین برای دانش آموزان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اثبات بهره وری ویدئوهای آموزشی آنلاین برای دانش آموزان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید