ادعای بزرگ شجاع قبل از بازی با پرسپولیس، خمس: امروز این حرف را ثابت کنید

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، خلیل زاده گفت: ما شخصیت و پتانسیل قهرمانی داریم و مطمئن باشید با افزایش هماهنگی بین اعضای تیم، حرف های زیادی برای گفتن خواهیم داشت

ادعای بزرگ شجاع قبل از بازی با پرسپولیس، خمس: امروز این حرف را ثابت کنید

به گزارش وبلاگ تکنولوپ شجاع خلیل زاده در ضیافت شام مشترک مالک باشگاه تراکتور با اعضای تیم، گفت: من هم همانند زنوزی معتقدم تراکتور سال جاری برترین تیم تاریخ لیگ برتر است؛ البته می توانیم در یک یا دو پست تقویت شویم.

وی با بیان اینکه تمامی بازیکنان تراکتور ستاره هستند، شرح داد: تک تک بازیکنان ما کیفیت بالایی دارند و مدعی حضور در تیم ملی هستیم. کادرفنی با دانش و بازیکنان بسیار خوبی داریم و همانند گفته مالک محترم باشگاه، به همدلی و پشت هم بودن احتیاج داریم.

خلیل زاده اظهار داشت: ما شخصیت و پتانسیل قهرمانی داریم و مطمئن باشید با افزایش هماهنگی بین اعضای تیم، حرف های زیادی برای گفتن خواهیم داشت.

وی در خاتمه تأکید کرد: تمام کوششمان را برای خوشحالی طرفداران انجام خواهیم داد و مطمئن باشید بیش از آن چه که در توان داریم را در زمین مسابقه به نمایش خواهیم گذاشت.

*خمز: بازیکنان تراکتور باید برترین بودن را در زمین مسابقه ثابت نمایند

پاکو خمز نیز در ضیافت شام مشترک مالک باشگاه با اعضای تیم، گفت: من هم موافق صحبت های مالک باشگاه هستم. ما بازیکنان باکیفیتی را دور هم جمع نموده ایم؛ البته صرفاً حضور بازیکنان خوب کافی نیست و باید همدلی و اتحاد داشته باشیم.

وی ادامه داد: برای شکل دادن آن تیمی که مدنظرم است، به زمان و هماهنگی بیشتر احتیاج داریم و در این راستا کوشش می کنیم.

خمز در خاتمه تأکید کرد: بازی با پرسپولیس فرصت خوبی است تا بازیکنان کیفیت و بزرگی شان را در زمین مسابقه ثابت نمایند.

منبع: همشهری آنلاین

به "ادعای بزرگ شجاع قبل از بازی با پرسپولیس، خمس: امروز این حرف را ثابت کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعای بزرگ شجاع قبل از بازی با پرسپولیس، خمس: امروز این حرف را ثابت کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید