استقبال آبی ها از بانوان با یک گل ، شب تاریخی استقلالی ها با برد شیرین تکمیل شد

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، استقلال با تنها گل یامگا پیروز به کسب 3 امتیاز مهم شد.

استقبال آبی ها از بانوان با یک گل ، شب تاریخی استقلالی ها با برد شیرین تکمیل شد

به گزارش وبلاگ تکنولوپ تیم های استقلال و مس کرمان از ساعت 19 امروز در چارچوب ملاقاتهای هفته سوم لیگ برتر در استادیوم آزادی به مصاف هم رفتند که این ملاقات با نتیجه یک بر صفر به سود آبی ها به سرانجام رسید.

در نیمه اول این ملاقات دوتیم هیچ موقعیت مناسب گلزنی ایجاد نکردند تا تنها نکته مجذوب کننده بازی حضور بانوان استقلالی در استادیوم باشد.

در نیمه دوم این کرمانی ها بودند که یک موقعیت عالی گلزنی را از دست دادند. محمد امین اسدی مهاجم سابق پرسپولیس بعد از فرار از خط آفساید استقلالی ها در یک موقعیت تک به تک توپ را به بیرون زد تا آبی ها دقایقی بعد از این گل در شلوغی محوطه جریمه به گل برسند.

در دقیقه 80 توپ ارسالی در محوطه جریمه مس با ضربه سر مدافع مس برگشت داده شد اما یامگا توپ برگشتی را با ضربه زیبا به گل تبدیل کرد. در ادامه دو تیم تعویض های زیادی انجام دادند اما بازی در نهایت با همان تک گل آبی ها به سرانجام رسید تا استقلال 7 امتیازی گردد و موقتا به صدر جدول برود.

داور: حسن اکرمی

یاری ها: آرمان اسعدی و علیرضا مرادی

کارت زرد: پیمان بابایی، صالح حردانی، مهدی قائدی، بیژن طاهری(سرپرست) و ریکاردو ساپینتو(سرمربی) از استقلال/ ولی میرزایی(مربی) امیرحسین عسگری، آرمان شهدادنژاد و احمد نصیری از مس کرمان

کارت قرمز:

گل: کوین یامگا(75) برای استقلال

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، عارف غلامی، رافائل سیلوا، صالح حردانی(82- جعفر سلمانی) ابوالفضل جلالی، روزبه چشمی، مهدی مهدی پور(82- سعید مهری) آرش رضاوند(70- آرمان رمضانی) کوین یامگا، محمد محبی(70- پیمان بابایی) و سجاد شهباززاده(55- مهدی قائدی)

سرمربی: ریکاردو ساپینتو

ترکیب مس کرمان: آرمان شهدادنژاد، حسن مرادی فرد، میلاد خدایی اصل، حسین دوستدار، محمد صبوری، احمد نصیری(3+90- محمد ستاری) عارف رستمی(80- میلاد پورصف شکن)، محمد قاسمی نژاد(80- سامان تورانیان) امین کاظمیان(80- شروین بزرگ) مهرداد آوخ(46- محمد امین اسدی)

سرمربی: فرزاد حسین خانی

منبع: همشهری آنلاین

به "استقبال آبی ها از بانوان با یک گل ، شب تاریخی استقلالی ها با برد شیرین تکمیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقبال آبی ها از بانوان با یک گل ، شب تاریخی استقلالی ها با برد شیرین تکمیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید